Finns just nu 2 kvar-1 nu på fältan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns just nu 2 kvar-1 nu på fältan
Så normalt är det inget cert då ?
Det bör det ju vara, fråga butiken du köpt av.Så normalt är det inget cert då ?
Gött, Fick du med rätt box nu då ?Got it!
Tror inte det är det faktiskt.Så normalt är det inget cert då ?
Köpte min för en timma sedan från fältan och fick inget cert....Tror inte det är det faktiskt.
Got it!
Gällande cert:
Försäkringsbevis gäller. Om någon vill så kan KM Globen/Fältöversten (för de som köpt dör) sända när de får hem internationella garanti kort. Seiko får dem "standard" nästa vecka o då får vi hem ca 150st.Hör av er dit ni köpt.
Fan vad bra det blev @ErnestoKöpte enda gummit de hade på 22 mm. Sjukt jäkla långt. Jag hamnar som vanligt längst in på hålen... Är väl långt för att jag ska kunna ha det över dräkten när jag dyker bland hajar
Så pass - Kollas på torsdag!Hos din SEIKO AD.
Ja, med tanke på tidigare kommentarer hade jag ögonen på det. Han nämnde faktiskt själv missen med din box, var nog ett ärligt misstagGött, Fick du med rätt box nu då ?
Yepp, resten av båtsäsongen klocksäkradSååååå ja, blir perfekt på båten - och om du faller överbord
Slut med fler på väg - Tack för ett självklart tips - Får skylla på semesterskalle hahaHos din SEIKO AD.
Då var man med Seiko för första gången (tror jag)
De ska inte va några cert el dyligt till padi:n ??
Vi på gruppmötet fick ett cert
Va inte det ett litet special för gruppköpet genom KS ?
Sitter jävligt bra! Köpt hos Klockmäster Globen för nån timme senBra där! Hur känns det? Köpt du i Sverige?
Slut med fler på väg - Tack för ett självklart tips - Får skylla på semesterskalle haha
Hade du bokat en av de 52?Hmm. Jag fick cert och samma box som er på gruppköpet och jag köpte den i butik igår.
(Klagar inte, men kan ju inte varit något special för gruppköpet i såfall?
http://www.seiyajapan.com/collections/straps/products/seiko-silicon-strap-22mm-for-sbdb009Kostar?
Nä jag gick in på Magnussons Ur och plockade det ex dom hade.Hade du bokat en av de 52?