Kan du visa bild på certet, tror det är det Seiko std certet jag nämnde ovan (som KM väntar på).Nä jag gick in på Magnussons Ur och plockade det ex dom hade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan du visa bild på certet, tror det är det Seiko std certet jag nämnde ovan (som KM väntar på).Nä jag gick in på Magnussons Ur och plockade det ex dom hade.
Fixar när jag är hemmaKan du visa bild på certet, tror det är det Seiko std certet jag nämnde ovan (som KM väntar på).
Med största sannolikhet för att han saknade ett sånt här:
Dubbla priset med det certetMed största sannolikhet för att han saknade ett sånt här:
Grattis. Visst är den charmig?Har också hämtat ut idag!
Fri tolkning om vilken fas. Oavsett vilket , nöjd
OHPF redan, än verkar inte suget mättat
Kunde inte motstå frestelsen så jag slog till Nu är man snart en i gänget!
Kan du visa bild på certet, tror det är det Seiko std certet jag nämnde ovan (som KM väntar på).
Tack. Ok, då är det utrett, standard certet.
Vafan, ngt sådant fick inte jag. Handlade hos Hjälmers i Borås....
En grå instruktionsbok skall vara med. Den får dock inte plats i facket då den är lite för tjock.Vafan, ngt sådant fick inte jag. Handlade hos Hjälmers i Borås....
Edit: det ser även ut som en plats för instruktionsbok eller dyl i den yttre boxen. Skall det finnas ngt sådant med?
Ok, får ringa dem och be dem skicka indtruktionsboken dåEn grå instruktionsbok skall vara med. Den får dock inte plats i facket då den är lite för tjock.
Då får han nog 2 samtalOk, får ringa dem och be dem skicka indtruktionsboken då
flippersjukanVad fan är det för fel på folk, kan de inte ens behålla en klocka de väntat på i månader mer än en dag?
flippersjukan
http://www.seiyajapan.com/collections/straps/products/seiko-silicon-strap-22mm-for-sbdb009
Vi coola killar kör med gummi från SBDB008 / 009 istället och byter ut spännet.
Framförallt är det bra.Det är riktigt snyggt det gummit
Fick du ngt garantikort?Då får han nog 2 samtal
Nej, verkar inte va alla som fått det.Fick du ngt garantikort?
Ha ha! Sätt upp mig direkt för en sån!Fixade länken på klockan idag och har haft den på armen i en halvtimme... Fortfarande nöjd.
@JohnZ, väntar du tills Öisklockan kommer som limiterad Gaisedition med grönsvart?
Dessutom illa skött av Seiko. Olika garantikort, halvtrasiga boxar och flippande kunder. Nä, tur att hjärtat klappar för Schweiz!
Med största sannolikhet för att han saknade ett sånt här: