• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Release - SEIKO Turtle PADI SRPA21

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Med största sannolikhet för att han saknade ett sånt här:
image.jpeg

:)
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Vafan, ngt sådant fick inte jag. Handlade hos Hjälmers i Borås....
Edit: det ser även ut som en plats för instruktionsbok eller dyl i den yttre boxen. Skall det finnas ngt sådant med?
En grå instruktionsbok skall vara med. Den får dock inte plats i facket då den är lite för tjock.
 

-JL-

Rolex
2-Faktor
Är inte helt såld på länken men får för mig att den kommer bli asgrym på ett sharkmesh, ngn som har samma tanke eller är jag helt ute och cyklar?
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Med största sannolikhet för att han saknade ett sånt här:
image.jpeg

:)

Thats the shit - det är det som skiljer oss från övriga svenska PADI massan.Endast 52 sådana cert finns i Sverige :D

Jag vill egentligen flippa min första gruppköpspadi PADI, den är rent för stor för mig. Eller rättare sagt mina armar är för klena... Älskar färgerna och boett formen. 41mm hade vart perfekt.
Har dessutom beställt en till som ska läggas i bankfack vilket gör den första överflödig...
Men Molle&yonsson special edition certet och historien bakom hela denna underbara händelse gör att jag även behålla den den första :heart: :seiko:

Känslor och klockor, ingen bra kombo :oldman:
 

Marikong

Cartier
2-Faktor
Jag blir bara så imponerad över att klockan känns så jäkla skön trots sin storlek? Sunburst och lugholes, bara det gör den till en keeper. Blir det ett gruppköp 2017 är jag på, hoppas Rolex släpper något udda då ;)

+Inte för att svära i kyrkan men jag tror att Padin hade varit den perfekta klockan om den hade varit utan Dag/Datum. Bara helt ren.
 
Topp