• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Release - SEIKO Turtle PADI SRPA21

Pappa gillar PADI med gubbhäng.

image.jpeg
 
Thats the shit - det är det som skiljer oss från övriga svenska PADI massan.Endast 52 sådana cert finns i Sverige :D

Jag vill egentligen flippa min första gruppköpspadi PADI, den är rent för stor för mig. Eller rättare sagt mina armar är för klena... Älskar färgerna och boett formen. 41mm hade vart perfekt.
Har dessutom beställt en till som ska läggas i bankfack vilket gör den första överflödig...
Men Molle&yonsson special edition certet och historien bakom hela denna underbara händelse gör att jag även behålla den den första :heart: :seiko:

Känslor och klockor, ingen bra kombo :oldman:

Snacka om att trassla till det........svarvare....
 
-1 st hos Globen :)
Nu måste ett gummi inhandlas! Några tips på bra icke-Seiko gummin? Funderar på ett mesh också, är det någon som har ett sådant på sin PADI?
 
-1 st hos Globen :)
Nu måste ett gummi inhandlas! Några tips på bra icke-Seiko gummin? Funderar på ett mesh också, är det någon som har ett sådant på sin PADI?

Grattis när blir KS mätt på paddor? :)

Gummi är helrätt på denna modell, boettens form framgår mer tydligt då. Hittills är det Ernesto som prickat bäst med sitt blå gummi.

Mycket snack om gummi. Tror att svart gummi kan ha svårare att matcha tavlan....
;):(:blackeye::banghead:
image.jpeg

Ironi....
Är lyckligt gift med två barn och nyligen ägare till Seiko Padi klocka:)
 
Min tappar ungefär 3 sek per dygn som det ser ut nu. Det är ju godkänt. Men jag hade föredragit att den fortar sig. Vi får se vad som händer efter ett tag.
 
Thats the shit - det är det som skiljer oss från övriga svenska PADI massan.Endast 52 sådana cert finns i Sverige :D

Jag vill egentligen flippa min första gruppköpspadi PADI, den är rent för stor för mig. Eller rättare sagt mina armar är för klena... Älskar färgerna och boett formen. 41mm hade vart perfekt.
Har dessutom beställt en till som ska läggas i bankfack vilket gör den första överflödig...
Men Molle&yonsson special edition certet och historien bakom hela denna underbara händelse gör att jag även behålla den den första :heart: :seiko:

Känslor och klockor, ingen bra kombo :oldman:
OK OK OK! Får väl backa då.

Skärmavbild 2016-08-03 kl. 09.52.30.png
 
Tillbaka
Topp