Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Thats the shit - det är det som skiljer oss från övriga svenska PADI massan.Endast 52 sådana cert finns i Sverige
Jag vill egentligen flippa min första gruppköpspadi PADI, den är rent för stor för mig. Eller rättare sagt mina armar är för klena... Älskar färgerna och boett formen. 41mm hade vart perfekt.
Har dessutom beställt en till som ska läggas i bankfack vilket gör den första överflödig...
Men Molle&yonsson special edition certet och historien bakom hela denna underbara händelse gör att jag även behålla den den första
Känslor och klockor, ingen bra kombo
Grattis när blir KS mätt på paddor?-1 st hos Globen
Nu måste ett gummi inhandlas! Några tips på bra icke-Seiko gummin? Funderar på ett mesh också, är det någon som har ett sådant på sin PADI?
@Ernesto får man fråga var du köpt ditt blåa gummi? Orkar inte bläddra bakåt i tråden ifall du nämnt det tidigare...Grattis när blir KS mätt på paddor?
Gummi är helrätt på denna modell, boettens form framgår mer tydligt då. Hittills är det Ernesto som prickat bäst med sitt blå gummi.
@Ernesto får man fråga var du köpt ditt blåa gummi? Orkar inte bläddra bakåt i tråden ifall du nämnt det tidigare...
Ohhh noo... tyckte väl det satt för bra för att vara ett AM Är original Seiko-gummin dyra?Tror det var i Ungern i en Seiko butik, sista exet
-1 st hos Globen
Nu måste ett gummi inhandlas! Några tips på bra icke-Seiko gummin? Funderar på ett mesh också, är det någon som har ett sådant på sin PADI?
Grattis när blir KS mätt på paddor?
Gummi är helrätt på denna modell, boettens form framgår mer tydligt då. Hittills är det Ernesto som prickat bäst med sitt blå gummi.
Ohhh noo... tyckte väl det satt för bra för att vara ett AM Är original Seiko-gummin dyra?
Köpte det här i Budapest för 17 000...
Forint
Det var originalgummit från SBBN037 va?Köpte det här i Budapest för 17 000...
Forint
Det var originalgummit från SBBN037 va?
Ser olika gummin på SBBN037 när jag bildgooglar. Här kommer iaf en bättre bild som visar gummit i sin helhet:
Inte samma, jag tänkte på detta:Ser olika gummin på SBBN037 när jag bildgooglar. Här kommer iaf en bättre bild som visar gummit i sin helhet:
Vad är det för skillnad mellan detta och den Ernesto har? Har sett att det finns en mängd olika clasps och loggor på gummina... man blir ju inte klok av alla varianterInte samma, jag tänkte på detta:
https://www.watchgecko.com/rubber-watch-straps-1 st hos Globen
Vad är det för skillnad mellan detta och den Ernesto har? Har sett att det finns en mängd olika clasps och loggor på gummina... man blir ju inte klok av alla varianter
Du får sluta posta så informativa grejer... nu sitter man och suktar efter ett sånt här jävla gummi!
Annan form, annat spänne och annat material.
Jag tror att det är riktigt bra till PADIn, ska nog försöka hitta ett sådant. @Molle får färgchecka så färgen matchar.Du får sluta posta så informativa grejer... nu sitter man och suktar efter ett sånt här jävla gummi!
Jepp, SEIKO har använt "prawl lever / magic lever" sedan 60-talet för att få tvåvägs-uppdragning.@yonsson. Hur är det med urverket? Kan det rotera åt båda hållen i windern?
Jepp, SEIKO har använt "prawl lever / magic lever" sedan 60-talet för att få tvåvägs-uppdragning.
Jag tror att det är riktigt bra till PADIn, ska nog försöka hitta ett sådant. @Molle får färgchecka så färgen matchar.
OK OK OK! Får väl backa då.Thats the shit - det är det som skiljer oss från övriga svenska PADI massan.Endast 52 sådana cert finns i Sverige
Jag vill egentligen flippa min första gruppköpspadi PADI, den är rent för stor för mig. Eller rättare sagt mina armar är för klena... Älskar färgerna och boett formen. 41mm hade vart perfekt.
Har dessutom beställt en till som ska läggas i bankfack vilket gör den första överflödig...
Men Molle&yonsson special edition certet och historien bakom hela denna underbara händelse gör att jag även behålla den den första
Känslor och klockor, ingen bra kombo
Bra gjortOK OK OK! Får väl backa då.
Har ju sålt min 037:aJag tror att det är riktigt bra till PADIn, ska nog försöka hitta ett sådant. @Molle får färgchecka så färgen matchar.