Få se med gummibanden på nu då!
Nu är min padi riktigt bortskämd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
På med dom!
Köpte den igår på forumetVad kostar jubileet?
Slänger på dom ikväll, är och "jobbar" nuPå med dom!
Jag vill se hur den ser ut med det gråa.
Sorry blev lite sent och orka inte sätta fast dom ordentligt men något i alla fallPå med dom!
Jag vill se hur den ser ut med det gråa.
Tycker det gråa såg bäst ut!Sorry blev lite sent och orka inte sätta fast dom ordentligt men något i alla fall
Äsch var o en är fri att sätta sitt eget pris, huvudsaken är båda parterna blir nöjda med affären. Men du är medveten om att det är en Yonsson&Molle edition endast 52 släppta i världenJag vet.. Hoppas jag inte dumpat priset höjer i sådana fall. Grym klocka men nu har jag snart nytt på ingång som jag kommer använda.
Kanske till och med drar tillbaka om trycket stiger.
Varifrån beställde du din? Blivit mycket sugen efter alla fina bilder alla lägger upp..Idag kom min! Mycket trevlig klocka billigt att köpa i UK nu dessutom!
Jag var nog först med att sälja min.Första LE PADI till salu på K&S
@-JL- skulle sätta sin på mesh, kan bli riktigt bra. Osäker på om han fått det än bara.
Hemkommen från båtsemester.Har också funderat på mesh, tror det kan bli cool. Har för mig att det va någon som skrev om det här eller i seiko-tråden och att bandstiften va för feta.
Men skulle också vilja ha en skön länk. Ska kolla strapcode som @yonsson tipsade om.
Mesh är grymt!Hemkommen från båtsemester.
-Mesh monterat. J*vla pill att korta den till rätt längd. Gjorde en tankemaja så att låset hamnade lite väl ocentrerat på handleden men det funkar.
Seikos fatbars passade inte. Kör med standard bars tills vidare. On ngn sitter på springbars som har rätt diameter i ändarna utan att vara feta så är jag intresserad
Och jag är 51/52
Hemkommen från båtsemester.
-Mesh monterat. J*vla pill att korta den till rätt längd. Gjorde en tankemaja så att låset hamnade lite väl ocentrerat på handleden men det funkar.
Seikos fatbars passade inte. Kör med standard bars tills vidare. On ngn sitter på springbars som har rätt diameter i ändarna utan att vara feta så är jag intresserad
Är det samma som SKX007/9 så är dessa riktigt bra!Hemkommen från båtsemester.
Det är väl sådana som de skickar med när man köper Bonetto från dem? I så fall sitter de inte klockrent i hålen.Är det samma som SKX007/9 så är dessa riktigt bra!
https://www.watchgecko.com/divers-watch-spring-bars-22mm.php
Toppen, skall kolla dessa!Är det samma som SKX007/9 så är dessa riktigt bra!
https://www.watchgecko.com/divers-watch-spring-bars-22mm.php
Ajfan. Vet du om det finns att få tag i "rätt" modell?Det är väl sådana som de skickar med när man köper Bonetto från dem? I så fall sitter de inte klockrent i hålen.
Edit: Kom på att jag bestämde sådana lösa, kan testa dem på min PADI imorgon om ingen annan vet.
Köpt de lösa. Tycker de sitter bra i SKX:en.Det är väl sådana som de skickar med när man köper Bonetto från dem? I så fall sitter de inte klockrent i hålen.
Edit: Kom på att jag bestämde sådana lösa, kan testa dem på min PADI imorgon om ingen annan vet.
Jag satte en liten tejpbit runt kanten. Det funkade för mig!Är det någon annan som har problem med att dykförlängningen skär in i armen? Störande nått så inåt. Ska man korta av länken mer på kl 12 sidan och förlänga den på kl 6 sidan så att extensionen hamnar mer centrerat under armen? Ni som inte känner av några issues, vart sitter eran? Kan ni posta en bild vore det riktigt nice.
satt du den tvärs över då? så att den löper upp över armbandets insida en bit också? Eller "lindade" du den runt bara extensionen?Jag satte en liten tejpbit runt kanten. Det funkade för mig!