• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin´s FREDAGSTRÅD™ 7/8 by Affe, ” Efter regn, kommer det solsken ” En liten uppdatering 2!

Snabbjonne till kneget, första veckan sista dagen.
Glad fredag alla.

CD2E6187-532D-40F4-BCE9-9644377055DE.jpeg

Glad fredag, snabb fredag!

Tack för en trevlig trådstart, bäste herr @Affe! Mycket text går bra när man startar upp dagen på jobbet. :)

Jag önskar all lycka till med jobbet! Erfarenheterna från våren i min egen bransch, detaljhandeln, säger mig att byggföretag ändå har gått bra vilket antyder att fönstervårdsfirman kan ha flugit, men förstår om man väntar med att starta upp något just nu. Det är nog klokt att avvakta lite.

Och så har vi ju fått följa byggandet av ateljén. Nu när Ernst inte gjort något sommartorp i år har det varit mycket välkommet med ditt renoverings-/byggprojekt.

Tack till Affe och alla andra vikarier och trevlig klockhelg!

9143EFF9-3074-4317-8D50-526F90210618.jpeg

Senast ändrad:
5C23B36A-55AD-44D4-AA7A-F3B69708F16C.jpeg

Godmorgon. Nu jä.... inte uppe med tuppen dock så äter vi frukost någon stans i Sverige. Skall senare rulla några mil i bil till någon annan plats i Sverige. Ha nu en riktigt trevlig fredag och glöm inte bort ...
Ha, re bra i helgen//:pompus:

Äsh då @Affe klart man läser första inlägget :) kanske inte alltid först men efter att man spammat 'uppdatera' för att vara på första sidan så.

Men den saken har ju varit körd under semestern ändå :p

Jobbet började i måndags men det är fortsatt mest hemifrån. Vissa kollegor hatar det, jag älskar det :D visst saknar man kollegorna ibland men brukar åka in en gång i veckan eller så.

Lite fredagsguld dagen till ära!
IMG_20200807_080654-01.jpeg

Härligt jobb @Affe ..saknar att få jobba lite mer med händer och kropp än fingrar och tangentbord :(.
Här bjuds fredagen på sol och värme.. Bjuder på en solstråle som studsar på index 12.
Ha en härlig fredag systrar och bröder! :cool:
(Edit: Ber om ursäkt för felaktigt datum.. nu åtgärdat.. Pinsamt :oops:)
Autavia3.jpg

Tillbaka
Topp