• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin´s FREDAGSTRÅD™ 7/8 by Affe, ” Efter regn, kommer det solsken ” En liten uppdatering 2!

-Trevlig helg KS!
A08797F1-1059-4E78-8DCD-9179485BCCE4.jpeg

Tack för en fantastisk morgonläsning @Affe, blev perfekt till kaffe och macka på trappen. :) Jag hoppas verkligen att det kommer att gå riktigt bra för dig och ditt företag när du får möjlighet att sparka igång det. Med den drivkraft och den hantverkarskicklighet du verkar besitta så ser jag inte att det skulle kunna gå annat än bra. Tack också för all inspiration, det är alltid lika mysigt att följa dina projekt! :happyhappy:

Ha en riktigt härlig fredag alla KSare!
PSX_20200807_095410.jpg

Sista fredagen på semestern så passade på att sjusova lite. Bra skrivet @Affe , kul att följa dina byggnationer. Trevlig fredag alla!
20200807_092338.jpg
Kul?!? Man får ju ångest för faan!! Har ignorerat ommålning av fasaden så länge att man inte ens kan få en målare att komma förbi för att se om han kan rädda skiten... Äh! Jag knyter näven i fickan och kollar vad ett fasadbyte kostar istället...;-)
2B12D8F3-A603-4437-9777-941986201224.jpeg

Kul?!? Man får ju ångest för faan!! Har ignorerat ommålning av fasaden så länge att man inte ens kan få en målare att komma förbi för att se om han kan rädda skiten... Äh! Jag knyter näven i fickan och kollar vad ett fasadbyte kostar istället...;-)
2B12D8F3-A603-4437-9777-941986201224.jpeg
Försöker göra så lite som möjligt själv i renoveringsväg jag också, speciellt på semestern. Tillräckligt många trallbyggare ändå. :D

Mycket trevlig läsning @Affe och kul att du fick ta en fredagsmorgon! Önskar att jag hade din energi och arbetsmoral men det är tyvärr långt kvar dit än även om det blir många timmar på jobbet ibland, dock sittandes framför en skärm i mitt fall. Pandemin är ett rent h-e och vi får bara hoppas den ger med sig fortare än vad det sias om. Oavsett så önskas alla och envar en härlig fredag och trevlig helg!
20200807_104630.jpg

Tillbaka
Topp