Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oj, vad jag gillar den där, och har gjort sen länge...Semesterns Sista lediga SUPERFREDAG sen jobb och full fart.![]()
Kul?!? Man får ju ångest för faan!! Har ignorerat ommålning av fasaden så länge att man inte ens kan få en målare att komma förbi för att se om han kan rädda skiten... Äh! Jag knyter näven i fickan och kollar vad ett fasadbyte kostar istället...;-)Sista fredagen på semestern så passade på att sjusova lite. Bra skrivet @Affe , kul att följa dina byggnationer. Trevlig fredag alla!![]()
Försöker göra så lite som möjligt själv i renoveringsväg jag också, speciellt på semestern. Tillräckligt många trallbyggare ändå.Kul?!? Man får ju ångest för faan!! Har ignorerat ommålning av fasaden så länge att man inte ens kan få en målare att komma förbi för att se om han kan rädda skiten... Äh! Jag knyter näven i fickan och kollar vad ett fasadbyte kostar istället...;-)
![]()
Tackar tackar. Ja man blir lite varm varje gång man bär den.Oj, vad jag gillar den där, och har gjort sen länge...![]()