• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin´s FREDAGSTRÅD™ 7/8 by Affe, ” Efter regn, kommer det solsken ” En liten uppdatering 2!

Jahaa det är en ateljé det ska bli! Jag känner en konstnärselev som skulle döda för en egen ateljé (just nu får hon visserligen ateljé genom skolan men den varar ju inte för evigt). Särskilt en i sitt eget hem sådär. Det är en fin sak du bygger där!

Och glad helg allihopa!
20200807_084257_HDR.jpg

Tack till @Affe för intressant betraktelse från verkligheten. Schysst projekt du håller på med. Önskar jag hade kunskap och intresse för nåt liknande.

Men, men: en klockbild från morgonens hundpromenad kan jag i alla fall bjuda på tillsammans med en ”god helg”-hälsning till alla KS:are.

C17C6302-5242-41C9-8D2C-ECDDB4FA3350.jpeg

@Affe vår räddare i nöden. Kan väl tycka att du gjort dig förtjänt av det här min vän! Du ligger alltid på första sidan och oftast som två. Vilket är grymt imponerade.
Själv är det sista semesterdagen och solen bränner. Årets varmaste dag som vanligt när man ska börja packa ihop. Blir en konstig höst när vi ska jobba hemma igen, så jag kanske åker tillbaka på måndag eller tisdag. Tyvärr har jag en tandläkare tid nästa måndag men den kanske jag kan boka om...
B7586A27-3EE1-47F1-84EF-45BB3E04A530.jpeg

Vill som vanligt önska @RicVin Dr @Denke trollen, mina vänner och lilla, lilla smurfen en trevlig helg.
På måndag smäller det.

Fredag första veckan tillbaka på jobbet men har i ärlighetens namn varit tillgänglig som vanligt under semestern, tur familjen är van.

Gillar dock att vara tillbaka tidigt nu och få lite tid innan alla anställda och kunder är tillbaka, för första gången på länge så hinner jag med saker som är viktiga men inte tidskritiska.

Några timmar möten till sen har jag lovat familjen tidig helg för att dra iväg och bada.
3EDA3580-9A77-434D-AAC0-7371545982D3.jpeg

Tillbaka
Topp