• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 11/9 “ Eller 9/11 kanske passar bättre idag...”

image.jpg

Trevlig helg!

Varit där ett par ggr innan attacken. Jag gillar normalt inte att semestra i storstäder men jag gillade verkligen NY. Vi skulle åka dit när min fru fyllde 50. Men strax innan vann Trump valet och då vägrade hon att åka :)
Där fick han liksom...:)

Ja, han låg nog sömnlös ett par nätter över det :)

Drömmen är att åka till NY och hänga där några veckor, köpa bil (helst någon gammal jänk, (typ Caprice Woody Station Wagon), och sen vara ute på vägarna i minst ett halvår. Först uppåt på östkusten, Maine, in till Kanada och Nova Scotia och sen åka dit andan faller på. Men Montana måste besökas och ett vänstervarv genom hela USA skulle vara rätt så perfekt då det är de yttre staterna och städerna som lockar mest. Sen tillbaka till NY, sälja bilen och flyga hem.

En dag...

Vi får se efter ikväll om det är dags att ta på sig vagabondhatten :)

IMG_20200911_075446.jpg

Träning på morgonen är för min del otänkbart. Måste säga det först.

Jag minns 9/11. Var på kontoret, på min dåvarande arbetsplats. Vi hade en radio på kontoret som gick på hög volym hela dagen. Efter jobbet blev det hemgång, bodde bara 5 min från kontoret. Resten av kvällen blev det CNN växlat med svenska kanaler. Minns hur Carl Bildt redan samma dag pekade ut ”Bin Laden”-gruppen, som han sa. Som de kallades innan det blev Al Queda.

Glad fredag och trevlig helg!

56552BAE-08A0-4239-81F7-1082E80E2513.jpeg

Tillbaka
Topp