• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 30/10 ”Börjar misströsta lite...”!.!

llesurk

Vacheron
2-Faktor
Trevlig helg alla härliga!
Hoppas ni får en härlig helg, med nära och kära, på avstånd...

6F84C257-BF19-4E79-810B-2C9606C91AD8.jpeg
 

Fender59

Patek
2-Faktor
IMG_0850.jpeg

Godmorgon !
Då så fredag igen och frun är chef för dagens maträtter/ spis samt dryck ! Som en liten hint ställde jag fram nu i morse vad som önskas senare i idag mot kvällen, samtidigt som det blir lite smygreklam för närproducerat (@ Fender59!)
Ja fredag som sagt var och en stundande helg när man skall hedra alla helgon, kända som okända men oavsett hur man gör så nu i helgen så skall Ni alla vila och som vanligt ta hand om nära och Kära. Ha,re bäst//:pompus:
Den är också bra. Själv väljer jag en något mer närproducerad (läs Småland) när gästerna från kvällens Ginprovning vandrat hemåt i kvällsmörkret.
Trevlig fredagkväll @LESA !
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
image.jpg


Vaknade med denna och kör vidare ett tag. Resten här hemma kvartar fortfarande, höstlov och semester, medan jag ska slava åtminstone till lunch.
Haft en ok vecka, bl.a. spelat in podd med @Denke vilket var lite kul. Fast fasen så kallt det börjar bli ute. Det är mindre kul.
Trevlig helg!
 
Topp