Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstår inte vad du menar?!? Bara avis?..
Den där är så sjukligt bra!!!Jösses, har jag hamnat i Padi-land?!
God fredag och glad helg KS!
Bröllop i orten. Klädkod? Adidas.Det blev en tidig morgon, men snart semester 2 veckor . Ha en fin fredag och helg!
Den skall inte flippas... det är redan en medlem som är på svarta listan.Vilken galen PADI-invasion. Vad händer när alla galna klockflippare tröttnat samtidigt? En egen k&s-del kommer behövas.
Lånade kollegans klocka för en sekund, helt perfekt storlek för mig. Trevlig fredag allesammans!
..... vänster arm?
Haha! Känner igen mig.. Har också "slutat" flera gånger.. Jag ser det som "uppehåll" nu för tiden iställetFösta köpdosan på över 2 år, och jag som hade slutat snusa . Jag har bra karaktär, det blir bara den här dosan sen slutar jag att snusa igen !
Körde dubbelt...... vänster arm?
Haha! Känner igen mig.. Har också "slutat" flera gånger.. Jag ser det som "uppehåll" nu för tiden istället
Den är ju riktigt bra den AP:n, tror inte jag sett den med vit tavla tidigare. Dock är datumet inte korrekt ställt och den enda som kommer undan med det är @Feskarn så du får helt enkel ställa datumet och ta en ny bild!
Simmar medströmz.....
Behöver nåt som tål vatten och rumpmasarna i Ludvika....Men va fan @Davvan! Har du oxå gått i PADI fällan , trodde att du var starkare en så !