• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ringar utanför vigsel?

aximand

Panerai
2-Faktor
Buzz Aldrin måste vara något av blingarnas skyddshelgon:)
C9sqlKmUIAAfOSK.jpg
Mannen har varit på månen, då får man vara precis hur excentrisk man vill. :)
 

Scipio

Patek
2-Faktor
En polare är guldsmed och han gjorde denna fiskering åt mig. Ja, jag fiskar mycket. Den är riktigt fläskig och väger nästan 35g. Har den alltid på mig, börjar bli lite sliten efter 10år på fingret.
20190708_205657.jpg 20190708_205540.jpg 20190708_205521.jpg
Den ser välgjord ut och riktigt kul med något personligt. Jag antar att även guldsmeden njöt av att få komma ut ur mainstreamfåran.
 

Bagarebergstrom

KS Explorers Club
2-Faktor
Vet inte vad ringen symboliserar, tycker den är lite småball.. lagom klackring i silver jag köpte nyligen men skulle vilja ha en lite biffigare i guld.. möjligen pinkyring, kan en sådan bäras till tisha och jeans eller ser det helt galet ut(bör man vara mer uppklädd?)?
IMG_20190729_200041.jpg
 
Vet inte vad ringen symboliserar, tycker den är lite småball.. lagom klackring i silver jag köpte nyligen men skulle vilja ha en lite biffigare i guld.. möjligen pinkyring, kan en sådan bäras till tisha och jeans eller ser det helt galet ut(bör man vara mer uppklädd?)?
IMG_20190729_200041.jpg
Funkar för Marlon Brando med en ännn blingigare ring och sannolikt ännu skitigare t-shirt än vad du tänkt köra med. Bara att köra med andra ord:)
marlon-brandon-main-mr.jpg
 

Psykel

Patek
Vet inte vad ringen symboliserar, tycker den är lite småball.. lagom klackring i silver jag köpte nyligen men skulle vilja ha en lite biffigare i guld.. möjligen pinkyring, kan en sådan bäras till tisha och jeans eller ser det helt galet ut(bör man vara mer uppklädd?)?
IMG_20190729_200041.jpg
Enligt mig finns det två saker som alltid passar både till kostym och till tishaåjeans, och det är en Cartier Tank av den klassiska 23x31mm-storleken i guld och en fräsig klackring på ring- eller lillfingret. Jeff Goldblum är min stilförebild, även fast jag inte riktigt har lämnat min comfort zone tillräckligt för att ta ut hans svängar.
6200.jpg
 
Topp