Engströms (Jönköping) har både svart i vit inne just nuHos vilken AD?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Engströms (Jönköping) har både svart i vit inne just nuHos vilken AD?
Ok tack för info.Engströms (Jönköping) har både svart i vit inne just nu
Tack!@Zorin Välkommen, grattis till en härlig klocka och trevliga bilder.
Precis så! Ser ju trots detta riktigt fin utJodå den hänger alltid med på jobb
Dock har man väl ett för klockan ganska ofarligt jobb numera men följeslagaren nr 2 Hajnyckeln och annan muskelkraft får ändå användas ibland
Den har fått sig några revor men klarat sig bra från större skador
Jepp det är väl mest skak, slag, vibrationer jag varit orolig över för gångens skull. Ibland har den fått hicka och snabbat sig en hel del men aldrig några långvariga komplikationerPrecis så! Ser ju trots detta riktigt fin ut
Den har inte vridbar ring för att snabbt se tiden i ett avlägset land, den är stor, den har inte blanka fina vidguldsvisare.Nu har jag helt fastnat i att jag skall ha en vit 216570, inbillar mig att det är den perfekta allroundklockan och allt det där.
Nån som vill argumentera emot?
Hade en Tudor GMT ett tag, hade ingen nytta alls av den vridbara ringen. Att den är stor gör inget, har sportat en 44mm Luminor i snart 2 veckor och den är typ 4mm tjockare. Vitguldsvisare klarar jag mig utan.Den har inte vridbar ring för att snabbt se tiden i ett avlägset land, den är stor, den har inte blanka fina vidguldsvisare.
Det enda jag märkt som lite negativt är att den inte alltid är helt klockren (!) till lite mer uppdressad klädsel. Sneglar själv mot en Explorer som komplement till de tillfällena eller då man vill ha lite mindre wrist-presence.Nu har jag helt fastnat i att jag skall ha en vit 216570, inbillar mig att det är den perfekta allroundklockan och allt det där.
Nån som vill argumentera emot?
Ursäkta, glömde svara på detta. Jag känner mig inte direkt oroad över storleken och dressad klädsel har jag sällan. Har en på gång, förhoppningsvis blir jag 216570 bärare om ett par veckor.Det enda jag märkt som lite negativt är att den inte alltid är helt klockren (!) till lite mer uppdressad klädsel. Sneglar själv mot en Explorer som komplement till de tillfällena eller då man vill ha lite mindre wrist-presence.
Utöver det har jag bara superlativ att säga om 216570 polar.
För de intresserade av Everestband till 216570 så har jag nu fått info om att de kommer till sommaren 2019 och då med option tang buckle! Tror personligen det kommer bli en homerun för lite sportigare aktiviteter med 216570.Såja, äntligen! Hoppas på tang buckle bara nu också.
För de intresserade av Everestband till 216570 så har jag nu fått info om att de kommer till sommaren 2019 och då med option tang buckle! Tror personligen det kommer bli en homerun för lite sportigare aktiviteter med 216570.
Ja precis min tanke också. När man är peppad på gummi är det enkelt att byta utan att hålla på att trixa med claspbyte.Hade varit perfekt! Slippa meka med claspen och ha ett gummi samt länken st by att växla med. Då blire nog gummi för min del också
Finns det någon här som använder sin ExpII som den "borde"? dvs som en beater? (och då menar jag riktig beater och inte bara som vardagsklocka)
@HederligeHarry du brukar ju posta med varselkläder?
Är sugen på att bruka min ordentligt men det är en viss mental spärr i skallen som sätter stopp..
Edit: blir roligare med bilder
Du vet inte redan nu vilka färger som blir tillgängliga?Ja precis min tanke också. När man är peppad på gummi är det enkelt att byta utan att hålla på att trixa med claspbyte.
Nej tyvärr. Jag fick bara info om att den kommer med tang buckle och släpps till sommaren men om man ska gissa så borde det komma en hel del färgalternativ.Du vet inte redan nu vilka färger som blir tillgängliga?