Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! bra känsla.Denna klockan är helt hopplös för mitt KS-engangemang.
Sedan den varit i min ägo har mitt surfande på KS gått ner med 90%. Förmodligen ett väldigt bra tecken men ändå konstigt att för första gången känna mig ”nöjd” med klockvalet
Kanske så att detta blir den klocka som får mig att bli OWG.
Tackar! Väldigt bra känsla, speciellt bra för min ekonomiGrattis! bra känsla.
Köpte du den från AD i Sverige?
Haha. Jag förstår dig!!Tackar! Väldigt bra känsla, speciellt bra för min ekonomi
Köpte av en riktigt trevlig herre här på KS. Vände i dörren på Bergström när jag fick veta att det var 6-9 månaders väntetid på en klocka som generellt brukar finnas i skyltfönstret
Polar är ju förbannat snygg. Är peppad på den med gummiarmband som en daily beater som ska funka till det mesta.Denna klockan är helt hopplös för mitt KS-engangemang.
Sedan den varit i min ägo har mitt surfande på KS gått ner med 90%. Förmodligen ett väldigt bra tecken men ändå konstigt att för första gången känna mig ”nöjd” med klockvalet
Kanske så att detta blir den klocka som får mig att bli OWG.
Jag vågar påstå att oron över storleken på 216570 är lite överdriven. Känns varken stor eller klumpig enligt min åsikt. Jämförde den med en sub (visserligen smurf som väger ett halvt ton) och den kändes nästan smäckrare pga de smalare bandhornen. Så mitt tips är att inte stirra sig blint på diametern utan testa klockan på handledenPolar är ju förbannat snygg. Är peppad på den med gummiarmband som en daily beater som ska funka till det mesta.
Förmodligen avhandlats fyrtioelva gånger tidigare men hur upplever du 42mm? Jag har bara provat 16570 tidigare men är fortfarande inte helt övertygad om 42mm...
Ok, tack för info.Jag vågar påstå att oron över storleken på 216570 är lite överdriven. Känns varken stor eller klumpig enligt min åsikt. Jämförde den med en sub (visserligen smurf som väger ett halvt ton) och den kändes nästan smäckrare pga de smalare bandhornen. Så mitt tips är att inte stirra sig blint på diametern utan testa klockan på handleden
Min går typ 2-3s/dag om jag lägger den med kronan upp om natten. Får den vila med kronan ner så går den 1s/d. Vet inte hur det enligt rolex ska vara, om det är godkänt så länge den håller sig inom marginalerna i NÅGON position?Första 216570 jag har ägt. Mycket bekväm.
Dock har den fortat sig ca 3,5s/dag första veckan
Snygg bild och ett enkelt val.Bild ifrån gårdagen!
Min sub får inte mycket handledstid numera
TackSnygg bild och ett enkelt val.
Tycker den närmast sitter perfekt. Iallafall på min handled (ca 17,5).Tack
De där 2mm extra som jag oroade mig för märks knappt av, känns som om denna är lägre så bärs minst lika bra som en sub!
Stod du i kö hos svensk AD?Bild ifrån gårdagen!
Min sub får inte mycket handledstid numera
Fanns på hyllan hos ad för mindre än en månad sen, båda färgerna i Sthlm iaf.Stod du i kö hos svensk AD?
Fint! har inte haft tid att springa förbi sen innan jul-ledigheten! Ska ta mig lite tid nu i mars tänker jag.Fanns på hyllan hos ad för mindre än en månad sen, båda färgerna i Sthlm iaf.
Kul att du gillar den! Slit den med hälsan.Tackar! Väldigt bra känsla, speciellt bra för min ekonomi
Köpte av en riktigt trevlig herre här på KS. Vände i dörren på Bergström när jag fick veta att det var 6-9 månaders väntetid på en klocka som generellt brukar finnas i skyltfönstret
Älskar den! Har haft den på armen sedan vi träffadesKul att du gillar den! Slit den med hälsan.
Själv är jag nog på väg ned i Rolexträsket igen...
Det är frågan... Inväntar Basel2019, kanske dyker svaret upp där?Älskar den! Har haft den på armen sedan vi träffades
Jasså? Vad blir det denna gången?
Nix, köpt här på forumetStod du i kö hos svensk AD?
Hos vilken AD?Fanns på hyllan hos ad för mindre än en månad sen, båda färgerna i Sthlm iaf.
Fanns hos Nymans häromdagenHos vilken AD?
Hos vilken AD?
Ok, tack för info!Krons va där jag kollade för en månad sen ca...