Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är den för stor eller är du för liten?Testade 216570 för första gången häromdagen. Snygg men på tok för stor enligt mig som har 17,5. Jag är ett stort fan av 16570 dock!
Det ska bli roligt att se vad de släpper om några dagar.
Jag är nog för liten. På dig satt den väldigt bra!Är den för stor eller är du för liten?
Själ tycker jag den funkar i storlek för mig med 18mm men den hade gärna fått va lite mindre. Min gissning är att dom inte kommer göra någon förändring av storleken på nya utan fortsätta med 42mm. Snart vet vi.
Ja så är det säkert. Jag hade en Seikodykare från 70-talet på mig precis innan så det är klart att den känns stor.Sitter ju perfekt. Luggarna sticker inte ut över handleden. Tror det kan vara en vanesak bara.
När jag hade en svart tyckte jag den vita var snyggast. Ny när jag har en vit tycker jag den svarta är snyggastAlltid bra med både svart & vitt
#plastadeochoanvända
Håller med! Men med den något mindre storebrorsan.Alltid bra med både svart & vitt
#plastadeochoanvända
Tycker fortfarande vit är absolut snyggaste av 216570 och svart är snyggast i modellen 16570. Har dock generellt svårt för 16570 då jag hängt upp mig på att de kostade 25000kr för några år sedan och nu köper folk dem för 75-80000....När jag hade en svart tyckte jag den vita var snyggast. Ny när jag har en vit tycker jag den svarta är snyggast
Ser ut att bara i jäkligt bra skick!Håller med! Men med den något mindre storebrorsan.
Tack! Ja de var riktigt fina, tyvärr sålda nu. Polaren var troligtvis opolerad och möjligtvis den svarta med. Saknar båda faktiskt!Ser ut att bara i jäkligt bra skick!
Köpte en sprillans 16570 random-serie för 38k. Såld nu tyvärr. Nu föredrar jag nog 216570.Tycker fortfarande vit är absolut snyggaste av 216570 och svart är snyggast i modellen 16570. Har dock generellt svårt för 16570 då jag hängt upp mig på att de kostade 25000kr för några år sedan och nu köper folk dem för 75-80000....
Rolex teaser...
Näää fy faaaan. Sjuk ologiskt men bara därför kommer det säkert en i TTVore ju onekligen humor om den kommer i TT om man ser till kronan.
Klart man ska köra TT i grottan!Vore ju onekligen humor om den kommer i TT om man ser till kronan.
Precis helt rimligt..Klart man ska köra TT i grottan!
Helguld är ju annars ett givet val när man ska utforska.Precis helt rimligt..
Fatta vilket antiklimax om det blir en TT...Helguld är ju annars ett givet val när man ska utforska.
TT funkar men inte riktigt hela vägen.
Var väl många som tyckte att Sea Dweller i TT lät rätt orimligt ocksåPrecis helt rimligt..
Japp och jag är en av dom.Var väl många som tyckte att Sea Dweller i TT lät rätt orimligt också
Är det inte likadan krona som denna...Vore ju onekligen humor om den kommer i TT om man ser till kronan.
Verkar stämma.. Tidigare var streck på Twinlock endast på TTÄr det inte likadan krona som denna...