Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns några här som kör dubbla uppsättningar så det torde väl inte vara ett problem.Det är kanske i år det är dags att byta visare och tavla i min....
Någon som vet om det idag är möjligt med en sån operation? Vill ju såklart behålla denna uppsättning också...
Jag håller med. Tror det kan bli ganska snyggt med keramisk också men det lär ändra karaktären ganska mycket. Om dom gör det hoppas jag på en matt glasring men det är nog mer troligt med en blank. Tycker blank vrid- eller glasring tar bort mycket av tooligheten som jag giller med explorer 2.Spännande att se om det blir keramisk glasring på den nya (226570?) när den kommer. Tycker en del av tjusningen med 216570 är glasringen i borstat stål.
Nää. 226570 kommer ha glasring i borstat tungstenMen alla rollar kan ju inte ha keramisk ring ...eller?
Ska du sälja dina efter en eventuell prisuppgång i samband med släppet eller vad är tanken?Några dagar kvar till nya 226570 kommer!
Den svarta och vita som är oanvända är till barnen. De har en rätt hyfsad samling nu så de säljs inte. Och min vita behåller jag nog. Alltid gillat den och den är nr 20 av exp 2an jag harSka du sälja dina efter en eventuell prisuppgång i samband med släppet eller vad är tanken?
Vad fint gjort! Har du graverat någon eller tänkt göra det? Min 16610 kommer bli dotterns senare och Explorer 1an blir nog sonens om den stannar. Annars blir det något annat.Den svarta och vita som är oanvända är till barnen. De har en rätt hyfsad samling nu så de säljs inte. Och min vita behåller jag nog. Alltid gillat den och den är nr 20 av exp 2an jag har
Nä de får dem neutrala tänkte jag nog, har faktiskt inte funderat på gravyr....hmmmmVad fint gjort! Har du graverat någon eller tänkt göra det? Min 16610 kommer bli dotterns senare och Explorer 1an blir nog sonens om den stannar. Annars blir det något annat.
Jag kommer gravera 16610an ganska snart, man vet ju aldrig vad som händer i dessa tider. Jag tycker att det är fint och något hon kan bära med sig hela livet.Nä de får dem neutrala tänkte jag nog, har faktiskt inte funderat på gravyr....hmmmm
Vad har vi för skillnad? Förutom urverket förstås?Bästa släppet från Rolex?
-absolut. Kunde inte vara mer nöjd!
Ser ut som om länken är lite bredare in mot luggarna.Vad har vi för skillnad? Förutom urverket förstås?
Luggarna är något smalare Länken är den bredare eller synvilla?Ser ut som om länken är lite bredare in mot luggarna.
Håller med... keramisk ring hade förstört exp2 helt o hållet..Luggarna är något smalare Länken är den bredare eller synvilla?
Liten uppdatering men helheten bra ändå. Bra att det inte blev svart keramisk ring tycker jag
Är det där nya eller gamla?Bästa släppet från Rolex?
-absolut. Kunde inte vara mer nöjd!