• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rolex Explorer II - The TRÅD

Discontinued! #premium 😜😜😜
6EA8A7D8-F5C0-4A0D-AA56-8345ADBD156C.jpeg
Ökade just 25% 😂

Hur känner ni som redan har en Exp2 gällande dagens släpp?
Jag känner att det både är lite tråkigt att det i princip inte hänt nåt med den, men också skönt att man slipper känna ett köpbegär på nya modellen. De ändringar jag tycker mig märkt är dock välkomna. 22mm bandbredd är mycket lättare att hitta än 21. Och gångreserven på nya verket skulle jag inte tacka nej till.

Så för att sammanfatta så gillar jag nya modellen, de behöll klockdesignen som jag redan tyckte om och gjorde små quality of life uppdateringar bara.

Undra när/om den kommer finnas för kläm&känn hos AD, tänkte lämna in min på en täthetsservice snart och det vore kul att jämföra dom sida vid sida när man ändå är där :)

Lite sen på pucken men ang Rolex-släppet, det kommer bli intressant och se bilder nya/gamla sida vid sida bilder.
Min vita kommer stanna då den är vikt åt största grabben. Års och månadsklocka.

Lite sen på pucken men ang Rolex-släppet, det kommer bli intressant och se bilder nya/gamla sida vid sida bilder.
Min vita kommer stanna då den är vikt åt största grabben. Års och månadsklocka.
Kul. Min vita är också år och månadsklocka till min äldsta son. I alla fall enligt datum på cert. Det gör det helt klart tuffare att göra sig av med den.

Tillbaka
Topp