Det märker man efter 3 dagars vila på köksbordetÄr det där nya eller gamla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det märker man efter 3 dagars vila på köksbordetÄr det där nya eller gamla?
Ökade just 25%Discontinued! #premium
Det är det som är det bästa...man vet inteÄr det där nya eller gamla?
Men är det någon skillnad på case m.m. En seriös fråga alltså.Det är det som är det bästa...man vet inte
Länken ser bredare ut, kan tänk mig att de gått till 21-22 mm vid luggarnaMen är det någon skillnad på case m.m. En seriös fråga alltså.
Så kanske 22mm, för visst är den 21mm på gamla?Länken ser bredare ut
Killgissar på 20Så kanske 22mm, för visst är den 21mm på gamla?
Killgissa är bra nog.Killgissar på 20
Kolla kronan mellan Swiss & Made, det där är nya 226570Är det där nya eller gamla?
Just ja!Kolla kronan mellan Swiss & Made, det där är nya 226570
Det gick bra i somras iaf, landade på ca 15k ink service.Det är kanske i år det är dags att byta visare och tavla i min....
Någon som vet om det idag är möjligt med en sån operation? Vill ju såklart behålla denna uppsättning också...
Det stämmer att det är 21 mm på gamla.Så kanske 22mm, för visst är den 21mm på gamla?
Jag känner att det både är lite tråkigt att det i princip inte hänt nåt med den, men också skönt att man slipper känna ett köpbegär på nya modellen. De ändringar jag tycker mig märkt är dock välkomna. 22mm bandbredd är mycket lättare att hitta än 21. Och gångreserven på nya verket skulle jag inte tacka nej till.Hur känner ni som redan har en Exp2 gällande dagens släpp?
Noll intresse för min del! Är väldigt nöjd med min och så små förändringar på nya är inget som gör att jag ändrar migHur känner ni som redan har en Exp2 gällande dagens släpp?
Fan så mkt bättre den är i svart får ta och byta tillbaka på min.Noll intresse för min del! Är väldigt nöjd med min och så små förändringar på nya är inget som gör att jag ändrar mig
Svårt att säga emot där!Fan så mkt bättre den är i svart får ta och byta tillbaka på min.
Min har varit vit i 9 månader börjar tröttna lite nu, men som sagt kan var schysst över sommarenSvårt att säga emot där!
Även om den vita tavlan är grymt fin på sommaren
Gillar att alla din klockor ser ut att vara helt nyuppackade. Vilket skick på dem!
Kul. Min vita är också år och månadsklocka till min äldsta son. I alla fall enligt datum på cert. Det gör det helt klart tuffare att göra sig av med den.Lite sen på pucken men ang Rolex-släppet, det kommer bli intressant och se bilder nya/gamla sida vid sida bilder.
Min vita kommer stanna då den är vikt åt största grabben. Års och månadsklocka.
Härlig bild!Delar med mig av en gammal goding i väntan på den nya referensen.