• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Explorer II - The TRÅD

M3a

Cartier
2-Faktor
En bild som togs tidigare idag på väg hem i bilen. Märks att dagarna blir kallare när stållänken blir lite lite för stor.:D
259AA5E5-F675-4952-BBEC-ECE8071332AD.jpeg
 

Degnell

Cartier
2-Faktor
Det här är helt klart en modell jag måste äga någon gång. Utan att ens ha klämt på en så har jag gått från att för några år sedan tycka att Rolex som varumärke är helt ointressant och bara haft ögonen på Omega, för att efter att ha ägt ett antal Omegor få upp ögonen för Rolex och då i synnerhet exp II, men sen köpa en Sub som första Rolle😆 nu sitter jag här med Subben och är förvisso nöjd men fortfarande lika nyfiken på en 216570 eller 226570. Varför loggar man inte ut från det här forumet permanent och bara känner sig nöjd med det man har undrar man ibland😂 kul att se alla bilder iaf, grymma klockor åtminstone på bild både i svart och vitt utförande👍🏼
 

Oliver

Cartier
2-Faktor
Det här är helt klart en modell jag måste äga någon gång. Utan att ens ha klämt på en så har jag gått från att för några år sedan tycka att Rolex som varumärke är helt ointressant och bara haft ögonen på Omega, för att efter att ha ägt ett antal Omegor få upp ögonen för Rolex och då i synnerhet exp II, men sen köpa en Sub som första Rolle😆 nu sitter jag här med Subben och är förvisso nöjd men fortfarande lika nyfiken på en 216570 eller 226570. Varför loggar man inte ut från det här forumet permanent och bara känner sig nöjd med det man har undrar man ibland😂 kul att se alla bilder iaf, grymma klockor åtminstone på bild både i svart och vitt utförande👍🏼
Hahah, jag känner likadant fast omvänt 😂
Började med Explorer 2 och är nu nyfiken på en Sub 😂😂😂
 
Topp