Den används så sällan så fick räcka med rätt tidGlömde du också ställa om datumet igår eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den används så sällan så fick räcka med rätt tidGlömde du också ställa om datumet igår eller?
Stiligt vännen, är den ny?Dags att bumpa upp tråden tycker jag!
Dagens utforskare
Tack vännen! Nejdå, den har hängt med ett tag! Snart fyra årStiligt vännen, är den ny?
Ajaj, jag som har dålig koll på Rolex både i verkliga livet och på KS. Men om jag skulle skaffa en så är det en ExpII:a.Tack vännen! Nejdå, den har hängt med ett tag! Snart fyra år
Schysst band
Hahah, jag känner likadant fast omväntDet här är helt klart en modell jag måste äga någon gång. Utan att ens ha klämt på en så har jag gått från att för några år sedan tycka att Rolex som varumärke är helt ointressant och bara haft ögonen på Omega, för att efter att ha ägt ett antal Omegor få upp ögonen för Rolex och då i synnerhet exp II, men sen köpa en Sub som första Rolle nu sitter jag här med Subben och är förvisso nöjd men fortfarande lika nyfiken på en 216570 eller 226570. Varför loggar man inte ut från det här forumet permanent och bara känner sig nöjd med det man har undrar man ibland kul att se alla bilder iaf, grymma klockor åtminstone på bild både i svart och vitt utförande