Ja den dör nog ut snart.Känns som en ref som inte kommer att leva så länge, är lite sugen på en vittavlad
Vad får man ge för en sådan, 40, 50?
Mvh
Ola G
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja den dör nog ut snart.Känns som en ref som inte kommer att leva så länge, är lite sugen på en vittavlad
Vad får man ge för en sådan, 40, 50?
Mvh
Ola G
”First cut is the deepest!”Juldagspromenad i norrländska skogarna. Grämer mig fortfarande över första repan
Testade 226570 i somras hos AD, har 16.5 cm. De små förändringarna man gjort från förra referensen känns faktiskt mer än jag trodde när den väl sitter på armen. Ganska dålig bild så ha överseende, men den enda jag togVad värdelöst det är att peppa på en modell och plöja hela tråden och se vad priserna låg på för 5 år sen Men trots det, blir man sjukt sugen på en ny svarttavlad. Nån som har den och 16 ish cm handleder som har lite erfarenheter av den storleksmässigt och kanske kan bjussa på lite handledsskott?
Man känner sig ju alltid lite stressad när man vill knäppa av några bilder i butikenTestade 226570 i somras hos AD, har 16.5 cm. De små förändringarna man gjort från förra referensen känns faktiskt mer än jag trodde när den väl sitter på armen. Ganska dålig bild så ha överseende, men den enda jag tog
Otroligt fin! Håller med dig i alltI fredags blev jag ägare av denna skönhet. Den är bara för bra, tavlan är som man brukar säga otroligt krisp
Får samtidigt säga att det är mindre bra drag i den här tråden, dags att skaka liv i den?
Svårt med reflektioner
NopeÄr du på någon av dem Italienska öarna?
Inte helt rätt tråd jag ber om ursäkt .
Men har ngn koll på datejust 16220 värde i sänkning / höjning?
nybörjare och tittar på en va den kan vara värd
Mvh