UTC är mer exakt. ViktigtBorde du inte ställa den efter GMT istället![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
UTC är mer exakt. ViktigtBorde du inte ställa den efter GMT istället![]()
Min är från 2015 och jag har precis mätt den i appen Twixt med fint resultat. Men -3 känns väl inte så avvikande direkt.Hur håller era 216570 tiden? Enligt Rolex får den ha +-2 sek.
Min höll på sekunden första två veckorna men nu har den gått ned till -3 per dygn.. något att oroa sig för?
Bara nya som ligger på den toleransen skulle jag tro. Din ligger nog på -4/+6. Har för mig att ändringen kom 2016/2017Hur håller era 216570 tiden? Enligt Rolex får den ha +-2 sek.
Min höll på sekunden första två veckorna men nu har den gått ned till -3 per dygn.. något att oroa sig för?
Grattis! Gött att du fick tag på en![]()
Tjena B&G,
Premiär i tråden, sjukt nöjd med storlek & tyngd!![]()
Grattis! Gött att du fick tag på en![]()
Välkommen![]()
Tjena B&G,
Premiär i tråden, sjukt nöjd med storlek & tyngd!![]()
Lätt att skaffa vit tavla att byta med som tur ärHaha ja tillslut så, skam den som ger sigNu är ju bara frågan om svart är det rätta valet
![]()
Jag tycker nog den ser svart ut, det kanske är ljuset som får den att framstå som vit?Välkommen
Fel färg dock![]()
Haha yeah yeah, allt har sin tidVälkommen
Fel färg dock![]()
Lätt att skaffa vit tavla att byta med som tur är![]()
Fick hem ett grönt canvas häromdagen, passade riktigt bra tycker jag, kunde dock varit lite tjockare!
![]()
Haft canvas på i en vecka nu, riktigt najs som omväxling från länken
Trevlig helg!
![]()
Den gör ju sig extremt bra på canvas! Om man bortser från de lite mörkare filtret på bilden, hur gör den sig i riktigt ljus?? Kan du smälla av en fönster/solljusbild och posta? Undra hur canvas gör sig på den svarta... Ska onekligen prova nästa gång jag har den hemma![]()
Här är en bild då jag står utanför huset, lite molnigt tror jag det var, oredigerad! Har precis bytt tillbaka länken så jag fick gräva i telefonen och hittade nån bild ialf!
![]()
Och här är under nån kökslampa
![]()
Såg stt din fina vita ligger (låg?) ute på köp o sälj. Vad har du i kikaren nu?
+0,5 sek/dag sen första majMin saktar sig 2,9 sekunder/dag på 7 dagar. Aldrig servad, modell 2011. Hur går era?
![]()