• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rolex Explorer II - The TRÅD

Lägger ner 216570 tills spammandet slutat. Dröjer förhoppningsvis inte så länge innan den svarta säljs...Närmare 20 bilder på en sida får ju vem som helst att tröttna.
Bra jobbat @Vincentb. Ytterligare en sönderspammad tråd
De 8 sista bilderna får du nog nästan ta på dig dock

Vitt är helt rätt..svart blir bara helt fel
Var väl ingen högoddsare att det skulle trigga igång honom...

(men ja, jag håller med dig i sak annars, mycket tröttsamt är det)

Lägger ner 216570 tills spammandet slutat. Dröjer förhoppningsvis inte så länge innan den svarta säljs...Närmare 20 bilder på en sida får ju vem som helst att tröttna.
Bra jobbat @Vincentb. Ytterligare en sönderspammad tråd
Steg för steg när man vet att det är dags för försäljning för Vinnie B:
1. Ett osunt bytande av olika klockarmband inleds, multipla orgier av postade foton följer.
2. En sk smygare görs, man hintar om att man kanske ska avyttra, citerar gärna nykomlingar med inlägg om överlägsenheten av modellen samt tekniska specifikationer.
3. Man går ut helt skamlöst i tråden med att man vill sälja, citerar folk med "Köp min". Man börjar också skönja aktivitet i "nästa klockas" Officiella tråd. Inläggen formuleras alltid med "....Jag har redan provat Rolex, Breitling osv osv....."
4. En säljannons läggs ut
5. En säljannons dras tillbaka
6. En säljannons läggs ut
7. En säljannons dras tillbaka
8. En säljannons läggs ut
9. Klocka såld
10. Nyinköpet presenteras i Officiel tråd. Bildorgier följer.
11. Gå tillbaka till steg 1.

1. Ett osunt bytande av olika klockarmband inleds, multipla orgier av postade foton följer.
2. En sk smygare görs, man hintar om att man kanske ska avyttra, citerar gärna nykomlingar med inlägg om överlägsenheten av modellen samt tekniska specifikationer.
3. Man går ut helt skamlöst i tråden med att man vill sälja, citerar folk med "Köp min". Man börjar också skönja aktivitet i "nästa klockas" Officiella tråd. Inläggen formuleras alltid med "....Jag har redan provat Rolex, Breitling osv osv....."
9. Klocka såld
Allvarligt? Har DU / NI INGET bättre för er? Än att lägga energi på ANDRA? Men kul att du följer mig/mina inlägg..;) Trådarna är ju gjorda av en anledning. Kommer inte ens försvara mig själv för då är det nån stackare som känner sig kränkt. Ärligt? om man inte gillar något, varför inte bara scrolla vidare eller inte läsa? Nää det går ju inte. Som en polare sa till mig en gång.."Le och var glad, alltid stör det någon"...;);):cigar:

Allvarligt? Har DU / NI INGET bättre för er? Än att lägga energi på ANDRA? Men kul att du följer mig/mina inlägg..;) Trådarna är ju gjorda av en anledning. Kommer inte ens försvara mig själv för då är det nån stackare som känner sig kränkt. Ärligt? om man inte gillar något, varför inte bara scrolla vidare eller inte läsa? Nää det går ju inte. Som en polare sa till mig en gång.."Le och var glad, alltid stör det någon"...;);):cigar:
Helt ärligt, jag beundrar din entusiasm och förmåga att kunna reboota och snöa in på nya grejer hela tiden. Och om du fortsätter i den här takten kommer du att ha provat runt en hel del coola klockor. Se mitt inlägg som lite skön satir bara så smälter vi bort här i värmen istället för att tjafsa.

Med risk för spam...vi ska snart utforska den lokala badplatsen
70E07986-AB96-438A-94E4-8801EBE3C582.jpeg

9. Klocka såld
tenor.gif

9. Klocka såld
Hahaha! Skrattar varje gång i hans fb tråd som han styr med järnhand

Kul att man har så många följare. Ni kanske vill veta vad jag ska äta till frukost också? Och vilka skor jag ska använda idag?? ;)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp