Grym!Allt annat får snällt stanna kvar i lådan
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym!Allt annat får snällt stanna kvar i lådan
![]()
Känner igen det där... excelen säger att min varit på armen 17 av de 23 dagar jag haft den. slår alla andra nykomlingar de senaste åren..Allt annat får snällt stanna kvar i lådan
![]()
Explorer 2 är faktist en klocka jag saknar!Känner igen det där... excelen säger att min varit på armen 17 av de 23 dagar jag haft den. slår alla andra nykomlingar de senaste åren..
![]()
Med din fart är du snart tillbaka..Explorer 2 är faktist en klocka jag saknar!
Mkt bra!
@Bas hugger min när jag tröttnat! Det är livets gång!Med din fart är du snart tillbaka..![]()
Så bra alltså? Härligt!Allt annat får snällt stanna kvar i lådan
![]()
Yes tycker den är väldigt braSå bra alltså? Härligt!
Har haft den svarta o den är bra. Men...vita så mkt mer närvaro o bättre läsbarhet så den vinner imho...om jag måste välja... man skulle haft bådaKan än idag fortfarande inte säga vilken som jag gillade bäst, men den svarta har fått stanna än så längeAntar att vi har svaret där!
![]()
![]()
Har haft den svarta o den är bra. Men...vita så mkt mer närvaro o bättre läsbarhet så den vinner imho...om jag måste välja... man skulle haft båda![]()
Båda är så jåkla bra, men det är något med den svarta! Något som gjorde att jag valde att testa den först!Kan än idag fortfarande inte säga vilken som jag gillade bäst, men den svarta har fått stanna än så längeAntar att vi har svaret där!
![]()
![]()
Om man någon vill byta tavla och visare, vad skulle det kosta hos AD? (Då har man ju båda)Bilder fr gårdagen..
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok tack för svar.Sist jag kollade med tavla+visare och byte skulle det gå på drygt 4,5k.
Förvisso för ett par år sen och med Bergströms i Gbg.
Lär ha sitigt i pris men skulle tro det är lättast att ringa/mejla till dom stora i landet.
116610 listar 75 800kr...216570 har blivit mer poppis...säkert pga av att ”alla” ska ha en RolleEn sak jag undrat över lite? Varför är 216570 tex dyrare än en sub ? Menar då listpris? En ny 216570 listar ju 72100kr. Är det pga urverket?
Och hur lätt är det att få tag på en ny 216570 hos AD?
Tack för svar.
Tror 116610LN listar några tuss över 216570 faktiskt.En sak jag undrat över lite? Varför är 216570 tex dyrare än en sub ? Menar då listpris? En ny 216570 listar ju 72100kr. Är det pga urverket?
Och hur lätt är det att få tag på en ny 216570 hos AD?
Tack för svar.
Blir klockan bättre om jag berättar ang tillgängligheten eller dyrare när du ska sälja?Det stämmer en 116610 listar 75k någonting och 114060 ca 66k någonting. Men kollar man några år tillbaka låg inte explorern så högt eller gjorde den?
Är dom lätta o få tag på hos AD? Menar 6mån-1år på subbarna. Bara kul o veta...![]()
Ahh den blir bättre..Blir klockan bättre om jag berättar ang tillgängligheten eller dyrare när du ska sälja?![]()
Tror ExpII är rätt mycket lättare att köpa över disk/kortare väntetid än subben! Med det sagt är det nog som @Hebbe säger att den blivit mer populär på senare pga rolexhype’nDet stämmer en 116610 listar 75k någonting och 114060 ca 66k någonting. Men kollar man några år tillbaka låg inte explorern så högt eller gjorde den?
Är dom lätta o få tag på hos AD? Menar 6mån-1år på subbarna. Bara kul o veta...![]()
Står iof aldrig i kö men när jag köpte min senaste för 1 månad sedan berättade AD att de nu har kö på denna liksom det mesta stål RolexOK så alltså inge kötid på dom?
ok tack..Står iof aldrig i kö men när jag köpte min senaste för 1 månad sedan berättade AD att de nu har kö på denna liksom det mesta stål Rolex
Behåll nu...sätt i vit tavlaok tack..
Ahh tänkte det faktiskt...orkar inte byta helatiden...Ahh kanske byter till vit vid service om några år. Visst får man behålla gamla tavlan när man byter hos AD eller snor dom den?Behåll nu...sätt i vit tavla![]()
Byt nu! Regeln är att man ej får behålla...är nog än så längd lie enklare med denna..så varför vänta liksom?Ahh tänkte det faktiskt...orkar inte byta helatiden...Ahh kanske byter till vit vid service om några år. Visst får man behålla gamla tavlan när man byter hos AD eller snor dom den?![]()
gillar svarta..Byt nu! Regeln är att man ej får behålla...är nog än så längd lie enklare med denna..så varför vänta liksom?![]()