Igen? En sÄn behöver alla, alltidVarför lÀser jag den hÀr trÄden..?
Nu behöver jag en GMT med Pepsi insert igen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Igen? En sÄn behöver alla, alltidVarför lÀser jag den hÀr trÄden..?
SÄlde min pÄ tiden dÄ de gick för runt 40k...Igen? En sÄn behöver alla, alltid![]()
Surt sÄhÀr i efterhand. Men för 20-25' ytterligare sÄ fÄr du vÀl en okej idag!SÄlde min pÄ tiden dÄ de gick för runt 40k...![]()
Jag börjar ledsna pÄ min men samtidigt har jag svÄrt att se vad som skulle passa mig bÀttre. Vad fann du tröst i?Varför lÀser jag den hÀr trÄden..?
Varför lÀser jag den hÀr trÄden..?
[...]![]()
Bara byta krans nu sÄ Àr du hemma.....Riktigt nöjd med denna kombination.
![]()
Rolex 116710
BÀsta klockan, alla kategorierKör vidare pÄ favoriten
![]()
Riktigt bra klocka det dÀr. Skulle lÀtt föredra den framför en Batman. Kanske hÄller bÀttre Àn Pepsin i lÀngden ocksÄ...Riktigt nöjd med denna kombination.
![]()
Rolex 116710
Kör vidare pÄ favoriten
![]()
Riktigt nöjd med denna kombination.
![]()
Rolex 116710
Ser ut som att krona och kronskyddet Àr större pÄ nya.Hittade ingen klockren bild pÄ jÀmförelse mellan gamla vs nya caset...dvs 116710 mot 126710. Upplever att min nya kÀnns mer "slim" Àn tex den BLNR jag Àgt. DÀrför som det stÀmmer Ànnu bÀttre med jubliliet pÄ nya kanske?
PÄ bilden jÀmfört med vitguldaren och 126710 (antar att vitguldaren delar case med 116710?) Bild stulen/lÄnad frÄn Rolex Forum.
![]()
Ser sÄ ut...ska se om man kan hitta riktiga bilder istÀllet...Ser ut som att krona och kronskyddet Àr större pÄ nya.
Klart det gÄr att frÄga.Vet nÄgon om det gÄr att frÄga AD (om man skulle fÄ chansen) att kunna köpa en 126710blro pÄ Oyster Bracelets istÀllet för jubilee?
Ja jooo sÄklart men kommer de titt snett pÄ en o typ tycka man Àr lite knÀpp eller typ att man betalar för ett till Bracelet?Klart det gÄr att frÄga.
Ja jooo sÄklart men kommer de titt snett pÄ en o typ tycka man Àr lite knÀpp eller typ att man betalar för ett till Bracelet?
Det blev en helt vanlig 14060 trÄksub frÄn mitten av 00-talet. VÀrldens bÀsta vardagsbeater.Jag börjar ledsna pÄ min men samtidigt har jag svÄrt att se vad som skulle passa mig bÀttre. Vad fann du tröst i?
TrÄksub Àr inte kattpiss. Men klart att du ska ha en 16710 igen!Det blev en helt vanlig 14060 trÄksub frÄn mitten av 00-talet. VÀrldens bÀsta vardagsbeater.
Ja pÄ all de frÄgorna, de dÀr nÀr de tittar snett pÄ en, kan man bli knÀckt av.Ja jooo sÄklart men kommer de titt snett pÄ en o typ tycka man Àr lite knÀpp eller typ att man betalar för ett till Bracelet?
StÄlklockan Àr lite vinklad pÄ fotot ocksÄ. Kan vara vÀrt att ta med i jÀmförelsen.Ser ut som att krona och kronskyddet Àr större pÄ nya.
Ahh..sÄ kan det vara. Men klart Àr att caset pÄ nya har lite "nÀttare" utformning (dock maxicase fortfarandeStÄlklockan Àr lite vinklad pÄ fotot ocksÄ. Kan vara vÀrt att ta med i jÀmförelsen.
Mvh.