Qwerty
Basic
Fin. Ăr den sĂ„ som du hade trott?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fin. Ăr den sĂ„ som du hade trott?
Hulken Àr ju ÀndÄ nÄgot annorlunda eftersom den Àr helgrön. Sticker ut. Man mÄste inte gilla den men den Àr ju lite unik.
BLNR Àr ju bara jÀttetrÄkig
Hulken Àr i alla fall grön, riktigt grön... Batman har en ring som Àr halvblÄ... Jaha, var det allt?
Fattar inte heller, men Hulken Àr i alla fall niceJo, men den Àr den fulaste suben.. samt, var kom den plötsliga hypen ifrÄn. ?? Har ju funnits rÀtt lÀnge men men. Mass psykos som vanligt i Guess. Vi Àr ju flockdjur.
Yes. Om du rÀknar bort nya pepsinFörmodligen bÀst modellen av Rolex gmt?
Yes
Or
No
..........
Tycker att den ser för stor ut pÄ jubileelÀnken och till de kommer alla de möjlighter med 16710an som inte de nya har.Yes. Om du rÀknar bort nya pepsin
Flyger inte för mig men tycker Ä andra sidan att sexsiffriga gmt och sub funkar som bÀst pÄ lÀnk.Kan det hÀr hirsch bandet vara fint Ä köra pÄ. Va tycker ni?
Sant.Tycker att den ser för stor ut pÄ jubileelÀnken och till de kommer alla de möjlighter med 16710an som inte de nya har.
Vill ha!!!!Ny mÄnad, ny klocka
Jag sÀger nog yes, kÀnns i magen att det Àr en klassiker.Förmodligen bÀst modellen av Rolex gmt?
Yes
Or
No
..........
Fyfan. Ăgde i typ en vecka. Satan vad tavlan skar sig mot bezeln fĂ€rgmĂ€ssigt. Skitsnygg i vissa ljus, förjĂ€vlig i andra. Klickade inte alls.Fattar inte heller, men Hulken Ă€r i alla fall nice
Man fĂ„r hĂ„lla sig till bra ljuskĂ€llor helt enkeltFyfan. Ăgde i typ en vecka. Satan vad tavlan skar sig mot bezeln fĂ€rgmĂ€ssigt. Skitsnygg i vissa ljus, förjĂ€vlig i andra. Klickade inte alls.
Ny mÄnad, ny klocka
HĂ€r har vi en riktigt bra pepsi.HĂ€rlig morgon! 18 grader
StÀll dig lÀngst back i könHugger av dig för list sen nÀr du tröttnar.
Beroende pÄ hur snÀll jag Àr, och hur knodden sköter sig, sÄ kan den bli en framtida ÄrsklockaHugger av dig för list sen nÀr du tröttnar.
Knodden lÀr nog inte sköta sig om det Àr en kille. Du vet hur vi Àr.. hahaBeroende pÄ hur snÀll jag Àr, och hur knodden sköter sig, sÄ kan den bli en framtida Ärsklocka
Kanske lika bra dÄKnodden lÀr nog inte sköta sig om det Àr en kille. Du vet hur vi Àr.. haha
Okej fast min gmt Àr 16713Flyger inte för mig men tycker Ä andra sidan att sexsiffriga gmt och sub funkar som bÀst pÄ lÀnk.
Skyller pÄ spritenOkej fast min gmt Àr 16713
Som sagt jag misstror er inte, förstod bara inte varför ni nÀmnde mig nÀr ni klappade upp skrytbilder pÄ era nyförvÀrv?Haha. Du Àr vÀlkommen att kika pÄ vÄra cert. Ta med @frökenkim och hÀng pÄ nÄgon gtg!
Jag retades lite bara, med antydan till alla tidigare inlÀgg om att jag minsann inte stÄr i nÄn "kö" eller Àger nÄgra klockor, och heller aldrig kommer köpa nÄgra.Vad Àr en lÀngre tid? Klockan har ju inte funnits sÄ mÄnga mÄnader..