• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

NĂ€.

5040F3EA-8FC9-43CB-B0B0-F00B65679C52.jpeg
Fin. Är den sĂ„ som du hade trott?

Hulken Àr ju ÀndÄ nÄgot annorlunda eftersom den Àr helgrön. Sticker ut. Man mÄste inte gilla den men den Àr ju lite unik.

BLNR Àr ju bara jÀttetrÄkig

Hulken Àr i alla fall grön, riktigt grön... Batman har en ring som Àr halvblÄ... Jaha, var det allt?

Jo, men den Àr den fulaste suben.. samt, var kom den plötsliga hypen ifrÄn. ?? Har ju funnits rÀtt lÀnge :D men men. Mass psykos som vanligt i Guess. Vi Àr ju flockdjur.

Haha. Du Àr vÀlkommen att kika pÄ vÄra cert. Ta med @frökenkim och hÀng pÄ nÄgon gtg!
Som sagt jag misstror er inte, förstod bara inte varför ni nÀmnde mig nÀr ni klappade upp skrytbilder pÄ era nyförvÀrv? :)

Frökenkim kan jag inte svara för, men jag Àr faktiskt inte intresserad av att se era cert. Jag finner det totalt onödigt att sitta och hÀvda att man Àger en klocka man inte Àger.
Det gör vÀl varken till eller frÄn för nÄgon?
SÄ sÀger ni att ni har köpt en varsin sÄ har ni sÀkert det. Men det skulle vara intressantingen att fÄ veta vad ni betalade alt vilken AD ni köpte hos. Tar gÀrna ett pm :)
Vad Àr en lÀngre tid? Klockan har ju inte funnits sÄ mÄnga mÄnader..
Jag retades lite bara, med antydan till alla tidigare inlÀgg om att jag minsann inte stÄr i nÄn "kö" eller Àger nÄgra klockor, och heller aldrig kommer köpa nÄgra.
Det var bara ett skÀmt. (Om ingen nu bjuder vÀldigt bra för en "ny" oanvÀnd Pepsi frÄn svensk AD. ;)

Mvh

Tillbaka
Topp