Nymans har ju fan den pÄ display, sjukt sugen nÀr man Àr dÀr!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Enligt en sÀljare pÄ Krons sÄ ska deras butik fÄ in minst lika mÄnga som de större butikerna i Europa.Pratade med Krons Sthlm igÄr och de har tydligen hittills bara fÄtt ett ex.
Ja men Grattis! TrÄkigt att du kÀnner att du mÄste antyda att du kommit över en klocka pÄ ett fult vis. Varför förstÄr jag inte. Hade du fÄtt erbjudande av ad, sÄ grattis?
Jag och @joca kan ta en gruppbild pÄ klockorna sen nÀr vi ses, om du villJa men Grattis! TrÄkigt att du kÀnner att du mÄste antyda att du kommit över en klocka pÄ ett fult vis. Varför förstÄr jag inte. Hade du fÄtt erbjudande av ad, sÄ grattis?
Men jag tror att bÄde du och KenKun har lÄnat en klocka av nÄn som har rÄd alt Àr vÀlkommen hos AD
Mvh
Hehe. NejdÄ. Det Àr ok, har ni fÄtt tag pÄ fina klockor sÄ Grattis, jag Àr inte grinig över det, min kommer nog den med. Att vara först har sÀllan betytt mkt för mig.Jag och @joca kan ta en gruppbild pÄ klockorna sen nÀr vi ses, om du vill
Haha. Du Àr vÀlkommen att kika pÄ vÄra cert. Ta med @frökenkim och hÀng pÄ nÄgon gtg!Ja men Grattis! TrÄkigt att du kÀnner att du mÄste antyda att du kommit över en klocka pÄ ett fult vis. Varför förstÄr jag inte. Hade du fÄtt erbjudande av ad, sÄ grattis?
Men jag tror att bÄde du och KenKun har lÄnat en klocka av nÄn som har rÄd alt Àr vÀlkommen hos AD
Mvh
Vad Àr en lÀngre tid? Klockan har ju inte funnits sÄ mÄnga mÄnader..SjÀlv har jag aldrig Àgt nÄn 126710blro.. undra om det Àr nÄn keeper? NÄn som haft nÄn nÄn lÀngre tid? Kanske lika bra att sÀlja pÄ en gÄng nÀr man kvitterat ut dem? FÀrgerna kanske blir för mycket i lÀngden tÀnker jag..?
Mvh
Jag tycker att vi borde höja nivÄn hÀr i trÄden lite och inte bara pÄ bildkvalitet.
Första vettiga inlÀgget i GMT-trÄden ikvÀll! Riktigt bra bild för övrigtJag tycker att vi borde höja nivÄn hÀr i trÄden lite och inte bara pÄ bildkvalitet.
Haha. Du Àr vÀlkommen att kika pÄ vÄra cert. Ta med @frökenkim och hÀng pÄ nÄgon gtg!
Ingen större skillnad mot den du har nu. Ăgde den. Saknar den inteHade nĂ€stan glömt bort att jag stod i kö pĂ„ en 116710BLNR men fick ett mail i veckan att nu fanns det en till mig. Har sedan 1 Ă„r tillbaka en 116710LN och tycker den Ă€r fantastisk. MEN kan ju inte lĂ„ta bli att hĂ€mta ut Batman nĂ€r man vĂ€l fĂ„r chansen. SĂ„ imorgon blir det köp och sen blir det klĂ€mma och kĂ€nna tills jag bestĂ€mt mig vilken som blir en keeper.
NÄgon som haft en BLNR en lÀngre tid? Har en kÀnsla av att man kanske tröttnar pÄ den.....? Men vad vet jag, har ju aldrig Àgt en.
Blnr Ă€r bra pĂ„ bild.. men man somnar Irl...Ingen större skillnad mot den du har nu. Ăgde den. Saknar den inte
TÀnk vilken hybris med din sub runt handledenLugn i bussen nu, du har fÄtt hybris!
Fin den dĂ€r. Ăr kötiderna överjĂ€vliga?
Det Àr ju en Rolex, men förstÄr varken smeknamnet eller hajpen kring den, nu nÀr den har funnits ett tagBlnr Àr bra pÄ bild.. men man somnar Irl...
TĂ€nk vilken hybris med din sub runt handleden
Det Àr ju en Rolex, men förstÄr varken smeknamnet eller hajpen kring den, nu nÀr den har funnits ett tag
Hulken Àr ju ÀndÄ nÄgot annorlunda eftersom den Àr helgrön. Sticker ut. Man mÄste inte gilla den men den Àr ju lite unik.Haha hypen kring den och hulk Àr för mig helt ofattbart faktiskt.
Hulken Àr i alla fall grön, riktigt grön... Batman har en ring som Àr halvblÄ... Jaha, var det allt?Haha hypen kring den och hulk Àr för mig helt ofattbart faktiskt.