Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Noooooooo!Sista dagen med denna kombon. Imorgon blir det oyster/coke
Nej den Ă€r inte sĂ„ rolig, jag röstar för nĂ„got annat! Du fĂ„r mycket roligt för de pengarnaĂr denna kul? Skall man ha kvar denna...eller köpa nĂ„got roligare? Vad i sĂ„ fall?
BehĂ„ll! Min överlĂ€gsna favorit bland mina klockor. Jag har förvisso rĂ€tt (mycket) fantasilös samling men BLNR sĂ€ljer jag aldrig. Den Ă€r inte för mycket, inte för lite, gĂ„r att anvĂ€nda dressat som sportigt. Finns ingenting i prisklassen jag hellre skulle ha, inte heller köpa fler billigare klockor. Men det Ă€r ju jag.Ăr denna kul? Skall man ha kvar denna...eller köpa nĂ„got roligare? Vad i sĂ„ fall?
Som vad? Hittar inte mkt annat i samma prisklass som kÀnns kulNej den Àr inte sÄ rolig, jag röstar för nÄgot annat! Du fÄr mycket roligt för de pengarna
En av de fĂ„ GMT jag inte gillar.Ăr denna kul? Skall man ha kvar denna...eller köpa nĂ„got roligare? Vad i sĂ„ fall?
NÄgot dressat? LÀgg till lite och fÄ en Patek eller VC kanake en Lange Saxonia?Som vad? Hittar inte mkt annat i samma prisklass som kÀnns kul
Men jag hÄller med lite...Batman kÀnns inte heller sÄ kul....
NeeeeeeeeeeeejSista dagen med denna kombon. Imorgon blir det oyster/coke
VC Overseas 47040 Àr mycket roligare för de pengarna. FÄr vÀl kanske lite över till och medSom vad? Hittar inte mkt annat i samma prisklass som kÀnns kul
Men jag hÄller med lite...Batman kÀnns inte heller sÄ kul....
Köpa en till stĂ„l-sub?Ăr denna kul? Skall man ha kvar denna...eller köpa nĂ„got roligare? Vad i sĂ„ fall?
MĂ„ste nog sĂ€ga sĂ€lj. Du har ju redan nu en vĂ€ldigt fin samling sĂ„ inga direkta förslag pĂ„ ny klocka. Men Batman mĂ„ste tyvĂ€rr vara en av de trĂ„kigaste GMT frĂ„n Rolex.Ăr denna kul? Skall man ha kvar denna...eller köpa nĂ„got roligare? Vad i sĂ„ fall?
Det Àr nog det enda rÀtta att göraKöpa en till stÄl-sub?
JĂ€kla fin denna, vad kan det vara för Ă„r pĂ„ dessa hĂ€r?Perfekta höst-Gmtân 1655 mk5
Spanar mest och sonderar terrÀngen men en 16753 vore en dröm. Kikar Àven pÄ en TT Datejust med svart tavla som ett bÀttre alternativ för plÄnkan.Hur pass bra skick vill du ha? SjÀlv varit ute efter en dÄ tom dom riktigt fina fortfarande Àr prisvÀrda
Dock vill jag ha en Rootbeer..
79âa precis som jag sjĂ€lv Ă€rJĂ€kla fin denna, vad kan det vara för Ă„r pĂ„ dessa hĂ€r?
Mvh Roffe
SjĂ€lv lagt ut lite krokar efter en riktigt vass DJ men ingen TT. Ska du ha en fin 16753 sĂ„ kör nu sĂ„ lĂ€nge dom Ă€r pĂ„ ârĂ€tt sidaâ om hundringen..Spanar mest och sonderar terrĂ€ngen men en 16753 vore en dröm. Kikar Ă€ven pĂ„ en TT Datejust med svart tavla som ett bĂ€ttre alternativ för plĂ„nkan.
Ett helrÀtt byte!Sista dagen med denna kombon. Imorgon blir det oyster/coke
Det Ă€r nog klokt. KĂ€nns som att de bör ligga högre i pris sett till priserna pĂ„ annan Rolex.SjĂ€lv lagt ut lite krokar efter en riktigt vass DJ men ingen TT. Ska du ha en fin 16753 sĂ„ kör nu sĂ„ lĂ€nge dom Ă€r pĂ„ ârĂ€tt sidaâ om hundringen..
Nja TT ligger alltid efter stÄl men kommer sakterligen att öka sÄklartDet Àr nog klokt. KÀnns som att de bör ligga högre i pris sett till priserna pÄ annan Rolex.