• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

925C82B1-1DA6-4A05-AB36-AC81EBEFAB47.jpeg

Efter ha kollat ”dagens klocktrĂ„d” precis innan sĂ„ slog tanken mig ”fasen va mkt trevliga GMts” efter 5 klockor irad förstod jag att de inte stod rĂ€tt till..

Indeed. Tycker hidden clasp gör sig bra pÄ datejust men inte lika bra pÄ GMT. Vad tycker du om fÀrgerna pÄ insertet och ÀndlÀnkarna?
HĂ„ller med. De Ă€r ganska mörka i ”fel” ljus men mycket bĂ€ttre i rĂ€tt ljus, men det Ă€r vĂ€l 6mĂ„nader borta i detta landet.

HĂ„ller med. De Ă€r ganska mörka i ”fel” ljus men mycket bĂ€ttre i rĂ€tt ljus, men det Ă€r vĂ€l 6mĂ„nader borta i detta landet.

Stort grattis! :)

NÀr jag fotar min 126710BLRO Àr det helt uppenbart att iPhone förvrÀnger fÀrgerna en hel del. Jag upplever inte alls det blÄa som lila som mÄnga bilder ger sken av. Det var ett av mina största orosmoment och de försvann helt nÀr jag fick klockan i handen.

Jo, jag vet. Men ÀndÄ lite roligt att det inte Àr han pÄ bilden... ;)
Nej de e klart, de e Jason, men medan Jason varning grabb sÄ körde Bruce Willis det nya "camouflaget" för oss som börjar bli tunnhÄriga, sÄ ist för att sÀga att man börjar bli tunnhÄrig sÄ lÄter det lite mer Action att sÀga att man "Äkt pÄ en Bruce Willis", precis som Statham och Freddie Ljungberg;)

Sorry för för topic.

Mvh

Tillbaka
Topp