Wienercaféet pÄ Biblioteksgatan i Stockholm, nÀra bÄde Kaplans och Nymans UrSaturnus? Bra frukost Àr det bÀsta som finns
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Wienercaféet pÄ Biblioteksgatan i Stockholm, nÀra bÄde Kaplans och Nymans UrSaturnus? Bra frukost Àr det bÀsta som finns
Vad för klÀdmÀrke som ser ut som pepsi ?
Busnel och Pepsi bra grejer...
BusnelVad för klÀdmÀrke som ser ut som pepsi ?
Tack! Förbannat snygg tröja som mÄste bli min
Beror ju pĂ„ vilket skick du vill ha. Sett nĂ„gra riktigt fina med glosstavlor gĂ„ för typ 10ââŹOm nĂ„gon fĂ„r nys om en 16750 med matt tavla till salu för rimligt pris <-100 sĂ„ fĂ„r ni gĂ€rna tipsa. Har köpesannons ute ocksĂ„ sĂ„ mer ifall ni ser pĂ„ annat hĂ„ll.
Inte sĂ„ viktigt för mig sĂ„ lĂ€nge visare/tavla matchar och ser bra ut samt att boetten Ă€r fin. Hade förhoppningsvis tĂ€nkt komma undan med 90.Beror ju pĂ„ vilket skick du vill ha. Sett nĂ„gra riktigt fina med glosstavlor gĂ„ för typ 10ââŹ
Ska du ha en matchande matt tavla o visare o boett blir det rÀtt dyrt o personligen skulle jag nog hellre gÄ efter en fin 1675 isf.Inte sÄ viktigt för mig sÄ lÀnge visare/tavla matchar och ser bra ut samt att boetten Àr fin. Hade förhoppningsvis tÀnkt komma undan med 90.
Tappat intresset litegrann sÄ tÀnkte sÀlja ingyn, köpa 16750 och sen checka ut litegrann. Lite sexsiffriga som snurrar vid sidan ocksÄ men orkar inte sitta som en idiot och alltid leta efter nÀsta klocka
Gick en servad i maj för 80 och missade en pÄ blocket för 90 i oktober. BÄda hann ligga ute flera dagar sÄ nog gÄr det att hitta. Sett massor för 100-110.Ska du ha en matchande matt tavla o visare o boett blir det rÀtt dyrt o personligen skulle jag nog hellre gÄ efter en fin 1675 isf.
Den hĂ€r 79âan gick för 15âusd men den va riktigt fin:
Dessa tvĂ„ med glosstavla sĂ„lde en vĂ€n till mej för typ 10â-11â euro styck. Ăven dessa bra ex med fina tavlor o matchande visare:
Han brukar fÄ tag i bra ex..
Dra ett om du vill att jag slÀnger ut en trÄd!
Hoppas du hittarGick en servad i maj för 80 och missade en pÄ blocket för 90 i oktober. BÄda hann ligga ute flera dagar sÄ nog gÄr det att hitta. Sett massor för 100-110.
90 vore vÀl lite av önsketÀnkade men tÀnkte hÄlla mig under en hundring. Verkar gÄ dyrare internationellt Àn i Skandinavien
VÀldigt fint foto och klockan förstÄs
Service-tavla va? Drar ner priset ganska ordentligt IMO.En kompis till mig anvÀnder denna som vardagsklocka. Vad tror ni den kan ha för vÀrde idag mellan tummen och pekfingret? Priserna pÄ Rolex har ju dragit ivÀg de senaste Ären.
Ser fin ut men servicetavla. à rsmodell?En kompis till mig anvÀnder denna som vardagsklocka. Vad tror ni den kan ha för vÀrde idag mellan tummen och pekfingret? Priserna pÄ Rolex har ju dragit ivÀg de senaste Ären.
Tidigt 70-tal har jag för mig.Ser fin ut men servicetavla. à rsmodell?
Ser ut att stÀmma. 80-85 kanske Àr rimligt? Legat en i dk lÀnge osÄld för 90 med fin boett, fel lÀnk men nyare matt tavlaTidigt 70-tal har jag för mig.
Gillar!
VÀldigt skarp! à rgÄng?Hörde jag GMT-onsdag