Vilken skönhet! En sÄn borde inte ligga i byrÄlÄdan för lÀnge.LÀnge sen denna fick lufta sig.
Gillar tavlan skarpt.
Om du nÄgonsin funderar pÄ att sÀlja...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vilken skönhet! En sÄn borde inte ligga i byrÄlÄdan för lÀnge.LÀnge sen denna fick lufta sig.
Gillar tavlan skarpt.
Nja..denna kommer dom fÄ bryta ur mina kalla hÀnder.Vilken skönhet! En sÄn borde inte ligga i byrÄlÄdan för lÀnge.
Om du nÄgonsin funderar pÄ att sÀlja...
Haha... sÄ rÀtt.Nja..denna kommer dom fÄ bryta ur mina kalla hÀnder.
Diskuteras hĂ€r:Ăr det nĂ„gon som har koll vad leveranstiden pĂ„ en gmt master II Ă€r just nu?
Ăr det nĂ„gon som har koll vad leveranstiden pĂ„ en gmt master II Ă€r just nu?
Hade vÀntat sen augustiDiskuteras hÀr:
https://klocksnack.se/threads/vÀntelista-rolex.91750/page-62#post-2599513
Var ju nÄgon dÀr som nyligen plockade ut en efter att ha stÄtt i kö hos AD..
Ăr det nĂ„gon som har koll vad leveranstiden pĂ„ en gmt master II Ă€r just nu?
FrÄn Coke och jubilee till Pepsi och Oyster
Jag kan svara pÄ hur jag brukar göra Jag anvÀnder en smörkniv i plast. Trycket emot och under bezeln, lÀgger an mot bandhornet. Tejpar bandhornet innan.Nice!! Byter du insert sjÀlv? om ja, behövs det nÄgot speciellt verktyg?
Jag kan svara pÄ hur jag brukar göra Jag anvÀnder en smörkniv i plast. Trycket emot och under bezeln, lÀgger an mot bandhornet. Tejpar bandhornet innan.
Behövs lite tryck innÄt mellan bezel och bandhorn sÄ slÀpper bezeln. Ploppa ut insertet. KrÀvs lite mer tryck för att trycka dit det insertet igen. Lite pill med fjÀdern. Kolla pÄ Youtube. DÀr finns bra filmer som visar detta. Lycka till!
SlÀng ut frÄgan i denna trÄd https://klocksnack.se/threads/vÀntelista-rolex.91750/ sÄ fÄr du förhoppningsvis ett korrekt svar.FrÄgan har kanske stÀllts tidigare (ber om ursÀkt isf ), men Àr 116710LN och 116710BLNR discontinued?
De ligger fortfarande uppe pÄ Rolex egen hemsida, men pÄ handlarnas hemsidor Àr de borta (Rob, Nymans, m.fl.).
Jag stÄr sjÀlv i kö, dÀrav frÄgan.
Tack, will do!SlÀng ut frÄgan i denna trÄd https://klocksnack.se/threads/vÀntelista-rolex.91750/ sÄ fÄr du förhoppningsvis ett korrekt svar.
NeFrÄgan har kanske stÀllts tidigare (ber om ursÀkt isf ), men Àr 116710LN och 116710BLNR discontinued?
De ligger fortfarande uppe pÄ Rolex egen hemsida, men pÄ handlarnas hemsidor Àr de borta (Rob, Nymans, m.fl.).
Jag stÄr sjÀlv i kö, dÀrav frÄgan.
Vilket fint ex du skaffat kul att du hittade en pÄ jubilee!MÄste införskaffa nya tröjor ser jag @Xalle
Kan inte postas för mÄnga gnr man fÄr gÄshud!SÀker redan postad men testar ÀndÄ. Bara ta bort om alla sett den:
Lyxfrukost med lyxklocka