Provade i lördags - magisk irlNu Àr jag överhuvudtaget inte pÄ gÄng att skaffa ny klocka men jag börjar gilla denna. Var lite osÀker pÄ fÀrgkombination frÄn början men den har börjat vinna över mig. NÄgon som har sett/provat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Provade i lördags - magisk irlNu Àr jag överhuvudtaget inte pÄ gÄng att skaffa ny klocka men jag börjar gilla denna. Var lite osÀker pÄ fÀrgkombination frÄn början men den har börjat vinna över mig. NÄgon som har sett/provat?
Japp sÀtt och provat! Otrolig irl! Riktigt bra fÀrgkombo! Mycket bÀttre Àn svart tavla
Provade i lördags - magisk irl
Hahaha jo det Àr sant! à ngrar mig ibland att jag köpte rosédaytonan istÀllet! Sen gör jag precis sÄ moving on, kanske slÀnger ett öga pÄ chokladtavlan Ä glömmer helt enkelt!Nej,vad i helvete!
Ni ljuger, den Àr inte bra, sÄdÀr dÄ tÀnker vi inte mer pÄ det, move along...
BehÄll daytonan, sjukt mycket bÀttre!Nej,vad i helvete!
Ni ljuger, den Àr inte bra, sÄdÀr dÄ tÀnker vi inte mer pÄ det, move along...
....och sÄ va det med den owg perioden @thewallin
I verkligheten tycker jag den blÄ Àr mycket roligare Àn den svartaHaha, nejdÄ. Sitter lugnt Àn.
Daytonan passar bÀttre pÄ mig, mindre case Àn GMT och INGA polerade mittlÀnkar i vitguld.
Med det sagt sÄ Àr den ju skitsnygg och nog helt klart OWG material för en sÄdan OWG veteran som mig sjÀlv
Var mest nyfiken om nÄgon hade klÀmt pÄ den dÄ man inte lÀst sÄ mycket om den hÀr.
I verkligheten tycker jag den blÄ Àr mycket roligare Àn den svarta
Nu Àr jag överhuvudtaget inte pÄ gÄng att skaffa ny klocka men jag börjar gilla denna. Var lite osÀker pÄ fÀrgkombination frÄn början men den har börjat vinna över mig. NÄgon som har sett/provat?
Det Àr en förkortning av "ingen minns en fegis".WTF Àr KBK, IDK? @TheTaleTeller
Kan inte hÄlla mig. Kör bara kör.WTF Àr KBK, IDK? @TheTaleTeller
WTF Àr KBK, IDK? @TheTaleTeller
Det Àr en förkortning av "ingen minns en fegis".
Kan inte hÄlla mig. Kör bara kör.
Vilket inte Àr fel!Mitt Coke-insert gÄr nÀstan Ät rosa hÄllet eller?
Kör Bara Kör, I Dont Know.Köp, bara köp!?
TvÄa pÄ den bollen.
Det dÀr ser ju helt bisarrt ut och det vÀrsta Àr att det verkar vara luggarna och inte lÀnken som Àr sned. Den ska man nog hÄlla sig lÄngt ifrÄn .Vad har de gjort med luggarna pÄ den hÀr stackaren? Eller Àr det en synvilla?
âExcellent case that has previously been polished and shows light wearâ
https://www.bobswatches.com/vintage-rolex-gmt-master-1675-mark-i-dial.html
Ja nÄt knas Àr det och lite överraskande för att vara frÄn Bobs, vad hÀnder med stiftet hÀr tex?Det dÀr ser ju helt bisarrt ut och det vÀrsta Àr att det verkar vara luggarna och inte lÀnken som Àr sned. Den ska man nog hÄlla sig lÄngt ifrÄn .
Fyyy. Jag som trodde Halloween var över..Ja nÄt knas Àr det och lite överraskande för att vara frÄn Bobs, vad hÀnder med stiftet hÀr tex?
Ligger det inte sjukt mÄnga osÄlda keramiska Pepsi pÄ k&s och blocket?
Personligen inte konstigt dÄ jag inte hade betalat dubbla listpris för en.
Har AD börjat fÄ rullians pÄ dem eller vill folk bara sÀlja i rÀdsla för prisnedgÄng.
Ser det likadant ut pÄ de internationella marknadsplatserna?
Sverige ska ju vara âbilligaâ i jĂ€mförelse!
Egentligen samma sak med 116500. Stundtals ligger de i drivor pĂ„ blocket och hĂ€r. ĂndĂ„ ökar priserna sakta men sĂ€kert.Ligger det inte sjukt mĂ„nga osĂ„lda keramiska Pepsi pĂ„ k&s och blocket?
Har AD börjat fÄ rullians pÄ dem eller vill folk bara sÀlja i rÀdsla för prisnedgÄng.
Ligger det inte sjukt mÄnga osÄlda keramiska Pepsi pÄ k&s och blocket?