• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Nu Àr jag överhuvudtaget inte pÄ gÄng att skaffa ny klocka men jag börjar gilla denna. Var lite osÀker pÄ fÀrgkombination frÄn början men den har börjat vinna över mig. NÄgon som har sett/provat?

21A8BFEB-1EFE-4A58-847D-8C6A6DBA538D.jpeg
Provade i lördags - magisk irl :)

....och sÄ va det med den owg perioden @thewallin

Haha, nejdÄ. Sitter lugnt Àn.
Daytonan passar bÀttre pÄ mig, mindre case Àn GMT och INGA polerade mittlÀnkar i vitguld.

Med det sagt sÄ Àr den ju skitsnygg och nog helt klart OWG material för en sÄdan OWG veteran som mig sjÀlv :)

Var mest nyfiken om nÄgon hade klÀmt pÄ den dÄ man inte lÀst sÄ mycket om den hÀr.

Haha, nejdÄ. Sitter lugnt Àn.
Daytonan passar bÀttre pÄ mig, mindre case Àn GMT och INGA polerade mittlÀnkar i vitguld.

Med det sagt sÄ Àr den ju skitsnygg och nog helt klart OWG material för en sÄdan OWG veteran som mig sjÀlv :)

Var mest nyfiken om nÄgon hade klÀmt pÄ den dÄ man inte lÀst sÄ mycket om den hÀr.
I verkligheten tycker jag den blÄ Àr mycket roligare Àn den svarta

Ligger det inte sjukt mÄnga osÄlda keramiska Pepsi pÄ k&s och blocket?
Personligen inte konstigt dÄ jag inte hade betalat dubbla listpris för en.

Har AD börjat fÄ rullians pÄ dem eller vill folk bara sÀlja i rÀdsla för prisnedgÄng.
Ser det likadant ut pÄ de internationella marknadsplatserna?
Sverige ska ju vara ”billiga” i jĂ€mförelse!

Har AD börjat fÄ rullians pÄ dem eller vill folk bara sÀlja i rÀdsla för prisnedgÄng.

TÀnker samma sak. VÀldigt mÄnga till salu. Men fÄr folk verkligen dom pengarna för dom?
Jag vill ha en men vÀgrar köpa en beggad 60-70k över listpriset.

Egentligen samma sak med 116500. Stundtals ligger de i drivor pĂ„ blocket och hĂ€r. ÄndĂ„ ökar priserna sakta men sĂ€kert.

Gillar man pengar mer Àn klockor sÄ skulle jag avstÄ. Gillar man klockor mer Àn pengar skulle jag köra. Framtiden fÄr utvisa vad som var klokast. :)

Tillbaka
Topp