Letar efter en ny bezel till min gmt. Hur kommer det sig att vissa kostar 500kr och vissa 5000 men ser likadana ut. ? Har letar pÄ Chrono24. Mvh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Beror pÄ om det Àr original(tidsmÀssigt), service, skick, hur blekt det Àr, tillgÀnglighet och hypeLetar efter en ny bezel till min gmt. Hur kommer det sig att vissa kostar 500kr och vissa 5000 men ser likadana ut. ? Har letar pÄ Chrono24. Mvh
Antog att vi pratade om insertet ovan, men du kanske letar hela vridringen?Letar efter en ny bezel till min gmt. Hur kommer det sig att vissa kostar 500kr och vissa 5000 men ser likadana ut. ? Har letar pÄ Chrono24. Mvh
Precis bara insertet ovan tack för svarAntog att vi pratade om insertet ovan, men du kanske letar hela vridringen?
LÀgger till lite info.Letar efter en ny bezel till min gmt. Hur kommer det sig att vissa kostar 500kr och vissa 5000 men ser likadana ut. ? Har letar pÄ Chrono24. Mvh
Vad för insert vill du ha och till vilken referens? Rootbear?Letar efter en ny bezel till min gmt. Hur kommer det sig att vissa kostar 500kr och vissa 5000 men ser likadana ut. ? Har letar pÄ Chrono24. Mvh
Ja precis. 16713Vad för insert vill du ha och till vilken referens? Rootbear?
Det tror jag att AD sÀljer. Har du kollat? 1000 kr vÀl?Ja precis. 16713
Pepsi, tack.Vilket insert ska pÄ nu? Coke? Pepsi? Svart kvar?
Vilket insert ska pÄ nu? Coke? Pepsi? Svart kvar?
Svart kvar tack!Vilket insert ska pÄ nu? Coke? Pepsi? Svart kvar?
Coke, tack!
LĂ€gg ner, tack!Svart kvar tack!
Pepsi, tack.
Coke, tack!
Svart kvar tack!
Tack tack!LĂ€gg ner, tack!
FrÄgan Àr om man mÄste lÀgga 2500:- för att Nymans dÄ ska hjÀlpa en med eventuella garantiÀrenden (Àr ju uttagen i UK, liksom).
Fint att de skrivit var den Àr uttagen. Blir intressant nÀr nÄgon byter in en relativt ny frÄn Nymans och den lÀggs över list.
Vet inte, köpte dom sÄ hÀrHur har du lyckats bleka dessa inserts Jonas_ ?
Fint att de skrivit var den Àr uttagen. Blir intressant nÀr nÄgon byter in en relativt ny frÄn Nymans och den lÀggs över list.
Har ocksĂ„ lĂ€st. Ingen aningĂr det en tidig version eller senare, lĂ€st pĂ„ lite forum att det Ă€r en viss fĂ€rgskillnad?!
Har ocksÄ lÀst. Ingen aning
Min Àr mörkare. Noll premiumMörk Àr nyare. KlarblÄ Àr Àldre.
Min Àr mörkare. Noll premium
Om 5Är kommer 16710 vara mer populÀr Àn senaste pepsin!Trevlig helg!