Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gillar verkligen Batman pÄ jubilé!!!
Ja jÀklar va bra den blir! Definitivt ett lyft!Gillar verkligen Batman pÄ jubilé!!!
Ja, verkligen ett lyft! Gillar Oyster ocksÄ, men Jubilé har en speciell plats i mitt klockJa jÀklar va bra den blir! Definitivt ett lyft!
Ja, verkligen ett lyft! Gillar Oyster ocksÄ, men Jubilé har en speciell plats i mitt klock![]()
Det Àr faktiskt sen gammalt...pÄ riktigtGmt och Jubbe kÀnns sjukt kompatibelt och rÀtt av nÄgon anledningslÀngde pÄ jobbet pÄ min gamla 114060 och det blev totalkrock!
Det Àr faktiskt sen gammalt...pÄ riktigt![]()
Exakt!Eller sÄ kör man bara pÄ ett omodifierat orginal som Hebbe hÀr!![]()
Exakt!
BLNR pÄ jubilie Àr nice. Hade oxÄ det pÄ min.
Snyggt, Ă„rsmodell?
-85/86 och i ett makalöst skickSnyggt, Ärsmodell?
-85/86 och i ett makalöst skick![]()
Riktigt vacker!!
Som en annan dĂ„. Vi kan vĂ€l höras nĂ€r jag vinner pĂ„ Eurojackpot och âbehöverâ en Ă„rsklocka-85/86 och i ett makalöst skick![]()
Grym! Vilken hÀrlig patina, goals.
Tack! Yes, det Àr en 16760Riktigt vacker!!
Ăr det en 16760?
DÄ har du vad jag vill haTack! Yes, det Àr en 16760![]()
Gvs efter @card PMat migDĂ„ har du vad jag vill haHahaah
Har det som en graaltycker de Àr sÄ oemotstÄndliga!
Grattis till en hÀrlig klocka
Om du fÄr för dig att sÀlja sÄ kan du alltid skicka ett pm till mig![]()
Har bett om att fÄ dina pm lÄstaGvs efter @card PMat mig![]()
Flott!16710 pÄ jubilee. KjÞpte denne lenken (62510H "50" med endlinks) til min 16750 og 116710BLNR. Begge de GMT-ene ble solgt, sÄ nÄ bruker jeg lenken pÄ 16710.
![]()