Snyggt! Bra fÄngat och bra sparatHaft denna i 26 Är
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Bra fÄngat och bra sparatHaft denna i 26 Är
![]()
Böjd att hÄlla med.Mycket nöje och nytta, har ingen glÀdje av den galna prisutvecklingen, dÄ den inte kommer sÀljas, kÀnns mer bara som ett problem om man skulle bli av med denna och behöva köpa en ersÀttningsklocka.
Grymt fint ex och bra tÀnkt gÀllande klockanJag tror det, men minns inte helt sÀkert om den polerades för vÀldigt lÀnge sedan, men de senaste 20 Ären har den inte polerats bara servats. 90% pÄ att den aldrig polerats.
Stort grattis vÀnnen
Snyggt! Hojta gÀrna om den skulle bli till salu![]()
Börja med att sÀtta tillbaka bezeln och tryck dit insert nÀr bezeln sitter pÄ plats, dÄ blir det dessutom lÀttare att fÄ linjering med index.Har testat byta insert pÄ min gmt. Att ta av de va inga problem men fÄr inte pÄ insertet pÄ ringen igen. KÀmpat som f*n....![]()
nÄgon som har nÄgot tips hÀr ?
FÄr i den överallt men den sista lilla biten vill inte sÀtta sig pÄ plats redigt.Börja med att sÀtta tillbaka bezeln och tryck dit insert nÀr bezeln sitter pÄ plats, dÄ blir det dessutom lÀttare att fÄ linjering med index.
Bara att ta i. Kan vara lite tröga iblandFÄr i den överallt men den sista lilla biten vill inte sÀtta sig pÄ plats redigt.
SÄ lÀnge det ligger rÀtt Àr det bara att pressa.FÄr i den överallt men den sista lilla biten vill inte sÀtta sig pÄ plats redigt.
Mycket fin!
Mycket bra, rubinen lyser i det bruna ögat
För min del slutade det i en sÀljesannons som sÄg ut sÄ hÀr. Lycka till!FÄr i den överallt men den sista lilla biten vill inte sÀtta sig pÄ plats redigt.
Hehe jag lyckades sprÀtta ut fjÀdern som sitter i bezlen första gÄngen jag skulle byta insert pÄ min 16710. Gick Ät mÄnga svordommar innan jag fick till böjningen rÀtt samt tillbaka den dÀr den skulle sitta. Nu har jag iallfall lÀrt mig hur man ska göra (och inte göra) tills nÀsta gÄngFör min del slutade det i en sÀljesannons som sÄg ut sÄ hÀr. Lycka till!
![]()
Har du hittat nytt insertHar testat byta insert pÄ min gmt. Att ta av de va inga problem men fÄr inte pÄ insertet pÄ ringen igen. KÀmpat som f*n....![]()
nÄgon som har nÄgot tips hÀr ?
Nix. TÀnkte jag skulle testa nÄn gÄng sÄ jag lÀr migHar du hittat nytt insert?
Oj brÄkar det sÄpass,Nix. TÀnkte jag skulle testa nÄn gÄng sÄ jag lÀr migtummarna blöder och svetten rinner... blir inte klok pÄ de
Tycker jag har testat allt. Men skam den som ger sig. Jag kÀmpar pÄ!Oj brÄkar det sÄpass,
Har du provat att vrida runt bezeln lite och fÄ en annan position? Jobba den i cirklar...kÀmpa![]()
Snyggt, gillar GMT, pÄ band.
BestÀllde lite olika band av @Feskarn förra veckan för att vÀxla med. Började med att prova ett ljusbrunt mocka pÄ pepsin. Riktigt skönt och jag tycker det passar bra.![]()
19?Har min som vardagrova sedan 2007.
Gissa inköpspris?
Intressant. LÄg runt 29 Àven 2011+10
Spelar ju ingen roll idag
Har min som vardagrova sedan 2007.
Gissa inköpspris?