Fabrikören
Basic
Den övre Ă€r 116719-BLRO (vitguld) och den understa Ă€r 126710-BLRO (stĂ„l). Har dock ocksĂ„ lĂ€st att âPepsiâ uren som produceras nu har en mörkare fĂ€rg av röd/blĂ„.Skillnaden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den övre Ă€r 116719-BLRO (vitguld) och den understa Ă€r 126710-BLRO (stĂ„l). Har dock ocksĂ„ lĂ€st att âPepsiâ uren som produceras nu har en mörkare fĂ€rg av röd/blĂ„.Skillnaden
Mörk Àr nyare. KlarblÄ Àr Àldre.
StĂ€mmer. DĂ€remot ska det vara likadant insert pĂ„ vitguld i vissa 126710 dĂ€rav fĂ€rgskillnaden som ovanDen övre Ă€r 116719-BLRO (vitguld) och den understa Ă€r 126710-BLRO (stĂ„l). Har dock ocksĂ„ lĂ€st att âPepsiâ uren som produceras nu har en mörkare fĂ€rg av röd/blĂ„.
Mer blÄlila pÄ den första batchen. Samma fÀrger som kritiserats Ànda sen vitguldspepsin kom ut.
SvÄrt bra
HÄller med. Tycker den Àr vÀldigt braSvÄrt bra
BÄde varianterna.... i form av fÀrgton pÄ insert?Ni som har den nya Pepsin, har ni sett bÄda varianterna? Vilken föredrar ni?
Ngn som kanske har lite info om den pÄ JÀlmers kanske kan dra ett PM?!?
trevlig helg
PrecisBÄde varianterna.... i form av fÀrgton pÄ insert?
Vad Àr det för info du söker?Ni som har den nya Pepsin, har ni sett bÄda varianterna? Vilken föredrar ni?
Ngn som kanske har lite info om den pÄ JÀlmers kanske kan dra ett PM?!?
trevlig helg
Vad spelar det för roll om du inte ser skillnad?Sorry..
Menade vilken version av insert, dvs MK1 Eller MK2
Ăr det avgörande för köp?Sorry..
Menade vilken version av insert, dvs MK1 Eller MK2
SuperpremiumOM nu nÄgon skulle tröttna pÄ sin Pepsi (modell 2018) kan ni ju dra ett PM, inte för att jag tror sannolikheten Àr stor
Varför just 2018?OM nu nÄgon skulle tröttna pÄ sin Pepsi (modell 2018) kan ni ju dra ett PM, inte för att jag tror sannolikheten Àr stor
Endlinks lyfter looken ett snÀpp uppÄt helt klartGMT C pÄ oysterflex. Funkar bra tycker jag
Samt med endlinks
Endlinks lyfter looken ett snÀpp uppÄt helt klart
Detta kanske har varit upp tidigare men Àr det inte lite lustigt att Nymans sÀljer en GMTBLRO över listpris pÄ sin "begagnat"-del? Och inte sÄ lite över heller...
https://www.nymansur.com/sortiment/pre-owned/pre-owned/126710blro/rolex-gmt-master-ii-126710blro
Detta kanske har varit upp tidigare men Àr det inte lite lustigt att Nymans sÀljer en GMTBLRO över listpris pÄ sin "begagnat"-del? Och inte sÄ lite över heller...
https://www.nymansur.com/sortiment/pre-owned/pre-owned/126710blro/rolex-gmt-master-ii-126710blro
Vad Àr det som Àr knas?Jag sÄg detta pÄ deras sajt ocksÄ idag. FÄr inte riktigt ihop det... NÀr det handlar om en modell som faktiskt finns i sortimentet fortfarande...
Riktigt cleant!GMT C pÄ oysterflex. Funkar bra tycker jag
Samt med endlinks