Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nej, nej - alltid lĂ€nkProvade med ett gummi pĂ„ min 16710. Inte bĂ€sta kombon men pĂ„ nĂ„got sĂ€tt kĂ€nns det sĂ„dĂ€r âbarnsligtâ okej. NĂ„gon som kopplar?
SlĂ€ng den pĂ„ svart gummi eller kanske svart band vid 12 och rött vid 6 sĂ„ Ă€r vi hemma! Grönt blev sĂ„dĂ€r imoProvade med ett gummi pĂ„ min 16710. Inte bĂ€sta kombon men pĂ„ nĂ„got sĂ€tt kĂ€nns det sĂ„dĂ€r âbarnsligtâ okej. NĂ„gon som kopplar?
Supercharged
2 an kan följa tre tidszoner. Nu jÀmför jag 16700 och 16710.Dum nybörjarfrÄga kanske, men vad Àr de stora skillnaderna mellan GMT master och GMT master II?
Okej. Ingen mer större skillnad bortsett frÄn design pÄ bezeln (pÄ nyare II syftar jag pÄ)? Tack för svar!2 an kan följa tre tidszoner.
Ganska bra sammanfattad beskrivning av GMT frÄn 6542 tom 116710 hÀr tycker jagDum nybörjarfrÄga kanske, men vad Àr de stora skillnaderna mellan GMT master och GMT master II?
KvÀllslÀsningen rÀddad Tack för lÀnken!Ganska bra sammanfattad beskrivning av GMT frÄn 6542 tom 116710 hÀr tycker jag
http://www.gmtmasterhistory.com
Det Ă€r ju stora skillnader pĂ„ boetten pĂ„ en nyare sexsiffrig och de Ă€ldre. Ăven urverket Ă€r uppdaterat.Okej. Ingen mer större skillnad bortsett frĂ„n design pĂ„ bezeln (pĂ„ nyare II syftar jag pĂ„)? Tack för svar!
Sen nÀr du inser att 1675 Àr den rÀtta referensen sÄ kan du grotta ned dig hÀrKvÀllslÀsningen rÀddad Tack för lÀnken!
SjÀlvklartLika fascinerad varje gÄng av att 42:Äringen ser sÄ ny ut Kanske skulle behöva en Àldre som ser mer vintage ut? @Berns du har vÀl en gilt 1675 med ett hÀrligt Äldrat insert som du vÀl kan visa för oss
SÄ mysigSjÀlvklart
Nej, för bövelen!Vurderer Ä kjÞpe ny insert for Ä fÄ tilbake litt rÞdt.
Vurderer Ä kjÞpe ny insert for Ä fÄ tilbake litt rÞdt.