• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Tack. Jo jag Àr medveten om att mitt inlÀgg inte Àr rÀtt för klockan men det hade varit kul med lite djupare kunskap om detta, t.ex om det var likadana inlÀgg pÄ 1675/3 och den uppdaterade 16753 eller om fat font försvann dÀr. NÀstan omöjligt att bildgoogla eftersom inlÀggen Àr sÄ lÀtta att byta och man inte vet vad som har hÀnt med olika klockor som man ser.
Igen, jag Àr inte sÀker men mig veterligen sÄ Àr det enbart original insert till 1675/3 som kom med fat font sÄ 16753 lÀr nog inte haft dem

Tja,

Snabb frĂ„ga - Ă€r ute efter en pepsi men de har stuckit ivĂ€g och Ă€r svĂ„ra att fĂ„ tag pĂ„. SĂ„ jag övervĂ€ger att köpa en coke och byta bezel till pepsi. Är det ”dödsdömt” men genomförbart? Tack för input😅

Tja,

Snabb frĂ„ga - Ă€r ute efter en pepsi men de har stuckit ivĂ€g och Ă€r svĂ„ra att fĂ„ tag pĂ„. SĂ„ jag övervĂ€ger att köpa en coke och byta bezel till pepsi. Är det ”dödsdömt” men genomförbart? Tack för input😅
Pepsi och Coke lÀr vÀl kosta lika mycket just eftersom du kan byta fritt mellan dem (om du menar 16700/16710).
Menar du andra referenser finns det vÀl bara antingen med Pepsi eller Coke insert.

Rotöl och vanlig öl.
972FAB60-5B5D-4955-B2E7-20B3984C9CAA.jpeg

Vintage GMT. Är det nĂ„gon som vet vilken typ av datumskiva man fĂ„r om den byts vid service! Öppna eller stĂ€ngda siffror?

Tillbaka
Topp