SnÄrtas
Guld
Det minns jag sÄ vÀl! En mönsterkund- noggrann och snabb pÄ Swish2014 köpte jag min första Rolex av dig, du var början pÄ mÄnga Ärs galenskap
Nu sitter vi hÀr med varsin Pepsi, stort grattis!
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det minns jag sÄ vÀl! En mönsterkund- noggrann och snabb pÄ Swish2014 köpte jag min första Rolex av dig, du var början pÄ mÄnga Ärs galenskap
Nu sitter vi hÀr med varsin Pepsi, stort grattis!
![]()
Stort grattis, magisk klocka! Ăr ocksĂ„ sugen pĂ„ en GMT, av ren nyfikenhet. Hur lĂ€nge har du vĂ€ntat? Hur ser köphistoriken ut hos AD:n?Denna trĂ„dstart Ă€r en av de bĂ€sta pĂ„ Klocksnack, tack @Affe ! Hade nĂ€stan gett upp, men igĂ„r kom samtalet frĂ„n Krons. Jag satt i bilen innan jag hade lagt pĂ„ luren. Magi i vintersolen!![]()
VĂ€ntat 2 Ă„r, spenderat bra mycket mer pengar Ă€n jag vĂ„gar erkĂ€nna för frun de senaste 10 Ă„renâŠStort grattis, magisk klocka! Ăr ocksĂ„ sugen pĂ„ en GMT, av ren nyfikenhet. Hur lĂ€nge har du vĂ€ntat? Hur ser köphistoriken ut hos AD:n?
Snyggt att du hÄller standarden hög.Har har du iallfall en![]()
![]()
Nyligen urplockad. Första tvÄton jag gillat men frÄgan Àr om jag mÄste ha helguldaren trots allt kanske
Verkar inte finnas mÄnga 126715CHNR pÄ forumet?![]()
![]()
Har far du en gammal bild till. Ursakta den suddiga klockan.Snyggt att du hÄller standarden hög.
ser ut som att jag inte kommer nöja mig med TT
Men ölen Àr i knivskarp skÀrpa. Well done! ;-)Har far du en gammal bild till. Ursakta den suddiga klockan.
RG ar helt klart favoritlegering for mig. Och just Rolex GMT ligger hogt upp pa listan. Har du mojlighet ska du absolut prova en. Tror inte du blir besviken.
AP RO ettpar snapp battre men i princip omojligt att kopa fran AF.![]()
Klart man fokuserar pa det viktigaste...Men ölen Àr i knivskarp skÀrpa. Well done! ;-)
Har far du en gammal bild till. Ursakta den suddiga klockan.
RG ar helt klart favoritlegering for mig. Och just Rolex GMT ligger hogt upp pa listan. Har du mojlighet ska du absolut prova en. Tror inte du blir besviken.
AP RO ettpar snapp battre men i princip omojligt att kopa fran AF.
Det galler att prioritera har i livet. Tjejjer kommer och gar men Rolex GMT i Rolesor bestar!Ser ut som att tjejen fÄr vara utan alla hjÀrtans-dag present pÄ grund av dig. TT kÀnns ganska vek nu efter att ha provat helguld
![]()
![]()
Roséguld och vita pythonorm-skor inbringar ÀndÄ ett bra recept för fredagskÀnsla mitt i veckan.
Baraforatt....35 Är sedan, ja dÄ fick man till och med rabatt nÀr man köpte klockor
10000 Àr i dagens pengar 20500 enligt SCB och helt Àrligt borde den inte kosta mer Àn 25-30.
![]()
Det Àr numera sonen som Àr bÄde brukare och Àgare.Baraforatt....
Du har ju slitit pa den i 35ar och gud vet vad annat du gjort....sa jag tycker du ska vardera den som en tvattmaskin fran samma ar. Helt vardelos alltsa.
Men snall som jag ar sa far du en femhundring av mig till pizza och ol. Deal?![]()
Skönt att se deras handskrivna kvitton - undrar om de fortf kör med dem?Det hÀnde lite pÄ 10 Är, men fortfarande inom ramen för att folk anvÀnde dem och inte stoppade dem i ett bankfack. Det var tider det!
![]()
Nix (sorry för fel modell men rÀtt mÀrke Ätminstone).Skönt att se deras handskrivna kvitton - undrar om de fortf kör med dem?
Jag har till och med plastpÄsen kvarNix (sorry för fel modell men rÀtt mÀrke Ätminstone).![]()
Fullset! Jag har dagstidningssidan kvar med den annons frÄn Douglas K dÀr jag sÄg GMT:n först.Jag har till och med plastpÄsen kvar![]()
Det Àr numera sonen som Àr bÄde brukare och Àgare.
Klockan ligger numera i ett bankfack och sover dÄ han inte vÄgar ha den pÄ sig ute pÄ stan.
TrÄkig utveckling.
Jag anvÀnde den dygnet runt, det var ju den tidens toolwatch som tÄlde tuffa tag.
---för det mesta kanske jag skulle tillÀgga.Klockan i ett bankfack? TrÄkigt att höra att man inte vÄgar leva livet.
Den dar ar jag riktigt avundsjuk pa. Har bara sett en i verkligheten och det skapade ett valdigt Vill Ha begar.Helt sjukt att 5-Ärsgarantin precis gÄtt ut pÄ den hÀr. Tiden gÄr!
![]()