Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr inte bĂ€st pĂ„ att ta bilder men hĂ€r kommer en lite dammig gmt proffsjĂ€gare.
Gör en köpes-annons.Underbar trÄd - jag sÄlde mig 16710 för cirka 10-11 Är sedan men nu har suget efter en Pepsi blivit för stort.
Kan nÄgon vÀnlig sjÀl, gÀrna bosatt i Stockholm, sÀlja en till mig till ett rimligt pris? Om ni vet nÄgon som har en, please let me know.
Den ligger upp sedan en vecka men inte ett pip tyvÀrr.Gör en köpes-annons.
Den ligger upp sedan en vecka men inte ett pip tyvÀrr.
I kontakt med Christian.Avslutad - Rolex GMT Master II 16710 -PB2
Tjabba! Tidigare 150â nu 135â SĂ€ljer nu en Rolex GMT Master II Pepsi 16710T, F-serie (No lug holes) med luminova frĂ„n 2004 i gott skick, köpt frĂ„n Kent Watch & Jewellery 2016. Full sett, certifikat, box, lĂ€nkar finns. Finns spĂ„r av anvĂ€ndning men inga djupa repor eller dings. Den gĂ„r fint...klocksnack.se
NĂ€r jag köpte min första GMT sĂ„ ville jag egentligen ha en Submariner. Tyckte möjligheten att byta ring och fĂ„ nĂ€stan tre klockor för priset av en var lite lockande dock. Har aldrig Ă„ngrat mig snarare blivit fler gmt genom Ă„ren. Ăven nĂ€r jag hade tvĂ„ 16710 hade jag svĂ„rt att göra mig av en utan hade hellre en pĂ„ oyster och en pĂ„ jubileumslĂ€nk för att slippa byta.Underbar trĂ„d - jag sĂ„lde mig 16710 för cirka 10-11 Ă„r sedan men nu har suget efter en Pepsi blivit för stort.
Kan nÄgon vÀnlig sjÀl, gÀrna bosatt i Stockholm, sÀlja en till mig till ett rimligt pris? Om ni vet nÄgon som har en, please let me know.
Det finns med ett sÄnt faktiskt i lÄdanKul! Den dÀr ser man inte för ofta. KÀnns som den skulle mÄ bra pÄ ett mossgrönt nato med svart hÄrdvara
Basic frÄga som kanske redan avhandlats otaliga gÄnger men sÀger man om min GMT-Master II:
Hundrasextiosjutio eller sextonsjuhundratio?
Och hur omnÀmns de andra nyare modellerna?
Detta Àr Àven applicerbart pÄ stan alla Rolex modeller.
Tack. Aldrig riktigt tÀnkt pÄ det.Sextonsjutio
Och jag sĂ€ger âEttsexsjuettnollâ och har hittills klarat mig genom livet..Basic frĂ„ga som kanske redan avhandlats otaliga gĂ„nger men sĂ€ger man om min GMT-Master II:
Hundrasextiosjutio eller sextonsjuhundratio?
Och hur omnÀmns de andra nyare modellerna?
Detta Àr Àven applicerbart pÄ stan alla Rolex modeller.