• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

mario1971

Rolex
20220706_132847-01.jpeg
 

Kingpin

Omega
Underbar trÄd - jag sÄlde mig 16710 för cirka 10-11 Är sedan men nu har suget efter en Pepsi blivit för stort.

Kan nÄgon vÀnlig sjÀl, gÀrna bosatt i Stockholm, sÀlja en till mig till ett rimligt pris? :) Om ni vet nÄgon som har en, please let me know.
 

jamesfranco

Audemars
Friends Of KS
Underbar trÄd - jag sÄlde mig 16710 för cirka 10-11 Är sedan men nu har suget efter en Pepsi blivit för stort.

Kan nÄgon vÀnlig sjÀl, gÀrna bosatt i Stockholm, sÀlja en till mig till ett rimligt pris? :) Om ni vet nÄgon som har en, please let me know.
Gör en köpes-annons.

Edit: finns ju en ute nu..
 

jamesfranco

Audemars
Friends Of KS
Den ligger upp sedan en vecka men inte ett pip tyvÀrr.
 

Kingpin

Omega

Piraya

Omega
Underbar trÄd - jag sÄlde mig 16710 för cirka 10-11 Är sedan men nu har suget efter en Pepsi blivit för stort.

Kan nÄgon vÀnlig sjÀl, gÀrna bosatt i Stockholm, sÀlja en till mig till ett rimligt pris? :) Om ni vet nÄgon som har en, please let me know.
NĂ€r jag köpte min första GMT sĂ„ ville jag egentligen ha en Submariner. Tyckte möjligheten att byta ring och fĂ„ nĂ€stan tre klockor för priset av en var lite lockande dock. Har aldrig Ă„ngrat mig snarare blivit fler gmt genom Ă„ren. Även nĂ€r jag hade tvĂ„ 16710 hade jag svĂ„rt att göra mig av en utan hade hellre en pĂ„ oyster och en pĂ„ jubileumslĂ€nk för att slippa byta. 😂
 
Topp