Batman
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snyggt, grattis! StĂ„r âuppsattâ pĂ„ en likadan. FĂ„r jag frĂ„ga hur lĂ€nge du fick vĂ€nta?Plötsligt hĂ€nder det! En mĂ„nad sen jag hĂ€mtade ut denna skönhet.
Riktigt snyggt, grattis! StĂ„r âuppsattâ pĂ„ en likadan. FĂ„r jag frĂ„ga hur lĂ€nge du fick vĂ€nta?
Wow det var ju riktigt snabbt ju för att vara just den modellen eller? Grattis!Tack, Àr otroligt nöjd med den och den Àr vÀrt alla de 9 mÄnader jag fick vÀnta (med noll köphistorik) ! Hoppas att du fÄr samtal snart.
Din jÀvel Har försökt i flera Är att fÄ tag i en Pepsi hos min AD och dÄ har jag Àven köpt en del klockor av dom...Tack, Àr otroligt nöjd med den och den Àr vÀrt alla de 9 mÄnader jag fick vÀnta (med noll köphistorik) ! Hoppas att du fÄr samtal snart.
Otroligt imponerande. HÄller tummarna helt enkeltTack, Àr otroligt nöjd med den och den Àr vÀrt alla de 9 mÄnader jag fick vÀnta (med noll köphistorik) ! Hoppas att du fÄr samtal snart.
Ăr inte förtjust i lĂ€derband (för att inte tala om NATO som jag tycker Ă€r grotesk...) sĂ„ jag har lĂ€nk pĂ„ alla mina klockor, som min 1675/0
Av en slump sÄ hamnade jag pÄ Bulang & Sons hemsida och sÄg den 1675/0 de har till salu, ett sÄnt hÀr lÀderband skulle jag nog kunna tÀnka mig att prova. Hittade dock inget hos dem, har nÄgon av er i trÄden nÄgon aning om hur man fÄr tag pÄ ett frÄn dem eller ett likande frÄn annat mÀrke. SÄ lÀckert med de röda och blÄ sömmarna, matchar verkligen en Pepsi bra
Klockan finns hÀr: https://bulangandsons.eu/products/rolex-gmt-master-1675-mk4-with-box-and-papers-w2111
Tack Jag Ă€r tydligen dĂ„lig pĂ„ att leta ser jagâŠCaramel Brown Pepsi Stitch Leather Watch Strap
Funky Elegance Many old sports watches feature blue and red bezels â that's the inspiration behind this funky strap: The sweet tones of the leather are complimented by a two-colour side stitch. While elegant and exclusive, this strap carries an air of playful style for all those who share our...bulangandsons.eu
Tack Jag Ă€r tydligen dĂ„lig pĂ„ att leta ser jagâŠ
Nu har jag bestÀllt, levereras inom 3-5 affÀrsdagar, klart jag kommer att visa er hur klockan ser ut med bandet pÄDu kan göra bot genom att bestÀlla och visa hur det blev!
FörstÄr det, den Àr vrölsexig.Fortfarande löjligt nöjd med denna efter 4,5 Är pÄ handleden
Fantastisk klocka!Fortfarande löjligt nöjd med denna efter 4,5 Är pÄ handleden
Stort grattis! Helig gral klocka för min del. VÀntar pÄ det dÀr samtalet frÄn AD...Plötsligt hÀnder det! En mÄnad sen jag hÀmtade ut denna skönhet.
LÀdret anlÀnde igÄr, ser ut sÄ hÀrDu kan göra bot genom att bestÀlla och visa hur det blev!
Du har sÀkert rÀtt men kommer ÀndÄ hoppas pÄ att dom ringer en dag för att berÀtta att en GMT ligger och vÀntar pÄ mig
Samma sits för mig blev alldeles överlycklig nÀr jag hamnade pÄ listan. Men svÄrt att veta om det rör sig om flera Är. Hursomhelst gÄr och kollar pÄ mobilen titt som tÀtt om jag har missat ett samtal med 08 riktnummerBara nyfiken.. Har du fÄtt din pepsi Àn?
Jag har lyckats hamna pÄ listan pÄ en och Àr mycket nyfiken hur lÄng vÀntetid osv.
Samma sits för mig blev alldeles överlycklig nÀr jag hamnade pÄ listan. Men svÄrt att veta om det rör sig om flera Är. Hursomhelst gÄr och kollar pÄ mobilen titt som tÀtt om jag har missat ett samtal med 08 riktnummer
Haha instÀmmer heltHaha ja, det kÀnns som en seger att ens fÄ skriva upp sig.
Nu har jag bestÀllt, levereras inom 3-5 affÀrsdagar, klart jag kommer att visa er hur klockan ser ut med bandet pÄ
Ska tvÀtta lÀnken och sen Äker den pÄ igen. Ska klart vara lÀnk till GMT
Nog för att lÀnk alltid vinner men detta Àr ett vÀldigt trevligt alternativ att bÀra nÄgra dagar per Är nÀr man behöver lite omvÀxling, mycket snyggt!