• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Rootbeer glas
 typ.

149E5372-1517-42DE-9C8A-4295DBF6D7B2.jpeg

Gillar verkligen det klarblÄ, jÀmfört med Pepsins nuvarande lilaaktiga och vinröda look. Batmans blÄ med en tydligare röd, hade i mina ögon gjort Pepsin oslagbar, men nu föredrar jag Batman.
Finns ju tre varianterna av pepsin bezel vad jag kÀnner till. SÄ hÀr upplevdes en jag hade. Vet inte om det var en mk1 eller mk2

I starkt solljus
Screenshot_20230304_150224_Gallery.jpg

Mestadels/vanligt ljus
Screenshot_20230304_150333_Gallery.jpg

LÀckert! Fick du vÀnta lÀnge, utplockad i Sverige?
Vad tycker du om jubilee vs oyster mtp att klockan ÀndÄ bÀrs ganska stor?
Tycker att den bÀrs bÀttre pÄ jubilée Àn pÄ oyster. BÀrs i största laget för mig med oyster men Àr vÀl en smaksak. Gillar generellt mindre klockor 33-36mm och jag har en handled pÄ 18.5cm.
Utplockad i Sverige men har ingen aning om hur lÀnge jag vÀnta för jag visste inte ens att jag vÀnta, fick bara ett samtal.

Tycker att den bÀrs bÀttre pÄ jubilée Àn pÄ oyster. BÀrs i största laget för mig med oyster men Àr vÀl en smaksak. Gillar generellt mindre klockor 33-36mm och jag har en handled pÄ 18.5cm.
Utplockad i Sverige men har ingen aning om hur lÀnge jag vÀnta för jag visste inte ens att jag vÀnta, fick bara ett samtal.
Passar bra sen nÀr du har din egen Ica Maxi butik ;)

Tillbaka
Topp