Oslagbar
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker den Àr riktigt grym och har seglat upp till en favorit.Fick möjligheten att hÀmta ut en batgirl för ett par veckor sen. Den vÀxer pÄ en Àven om jag föredrar pepsin.
Gillar verkligen det klarblÄ, jÀmfört med Pepsins nuvarande lilaaktiga och vinröda look. Batmans blÄ med en tydligare röd, hade i mina ögon gjort Pepsin oslagbar, men nu föredrar jag Batman.Fick möjligheten att hÀmta ut en batgirl för ett par veckor sen. Den vÀxer pÄ en Àven om jag föredrar pepsin.
VÀldigt snygg! Stort grattis!Fick möjligheten att hÀmta ut en batgirl för ett par veckor sen. Den vÀxer pÄ en Àven om jag föredrar pepsin.
Finns ju tre varianterna av pepsin bezel vad jag kÀnner till. SÄ hÀr upplevdes en jag hade. Vet inte om det var en mk1 eller mk2Gillar verkligen det klarblÄ, jÀmfört med Pepsins nuvarande lilaaktiga och vinröda look. Batmans blÄ med en tydligare röd, hade i mina ögon gjort Pepsin oslagbar, men nu föredrar jag Batman.
LÀckert! Fick du vÀnta lÀnge, utplockad i Sverige?Fick möjligheten att hÀmta ut en batgirl för ett par veckor sen. Den vÀxer pÄ en Àven om jag föredrar pepsin.
Tycker att den bÀrs bÀttre pÄ jubilée Àn pÄ oyster. BÀrs i största laget för mig med oyster men Àr vÀl en smaksak. Gillar generellt mindre klockor 33-36mm och jag har en handled pÄ 18.5cm.LÀckert! Fick du vÀnta lÀnge, utplockad i Sverige?
Vad tycker du om jubilee vs oyster mtp att klockan ÀndÄ bÀrs ganska stor?
Kameleont.Finns ju tre varianterna av pepsin bezel vad jag kÀnner till. SÄ hÀr upplevdes en jag hade. Vet inte om det var en mk1 eller mk2
I starkt solljus
Mestadels/vanligt ljus
Bra och tydligt filmat! Kommer absolut följa videon nÀr jag tröttnat pÄ mitt coke insert.IgÄr la jag upp en video som visar hur jag byter insert pÄ min gmt. Om det Àr nÄgon som undrar hur man gör. Tar gÀrna feedback om jag kan förbÀttra nÄgot ocksÄ
Passar bra sen nÀr du har din egen Ica Maxi butikTycker att den bÀrs bÀttre pÄ jubilée Àn pÄ oyster. BÀrs i största laget för mig med oyster men Àr vÀl en smaksak. Gillar generellt mindre klockor 33-36mm och jag har en handled pÄ 18.5cm.
Utplockad i Sverige men har ingen aning om hur lÀnge jag vÀnta för jag visste inte ens att jag vÀnta, fick bara ett samtal.
Jobbar redan nu med Rolex men guldklockorna har jag slutat arbeta med. Blev inte sÄ fina battlescars pÄ guld.Passar bra sen nÀr du har din egen Ica Maxi butik
Du sopar alla oss andra av banan med dina bilder!
Jag jÀmförde nyligen kvaliteten pÄ bilder tagna med min Samsung S22 och min vÀns IPhone 13. Vi var överens om att Samsung gör det bÀttre.Du sopar alla oss andra av banan med dina bilder!
Det rÄder inga tvivel alls om att iPhones kameror inte levererarJag jÀmförde nyligen kvaliteten pÄ bilder tagna med min Samsung S22 och min vÀns IPhone 13. Vi var överens om att Samsung gör det bÀttre.