Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Skön bild!
Tack! Skön miljöSkön bild!
Du fick inte sÄ mycket feedback. Antagligen för att de flesta föredrar lÀnk pÄ sport Rolex.Vad tror gÀnget om ett sÄnthÀr band till en GMT 16710?
KLOCKARMBAND - SAINT TROPEZ VINTAGE BOLD - CORTADO
Saint Tropez serien Vintage Bold Àr handgjorda av finaste vintage lÀder frÄn Italien med spÀnne i borstat stÄl...www.royalstraps.se
Jag har ett gött fadeat pepsi-insert som jag skulle vilja köra tillsammans med brunt lÀder, men jag har sÄ svÄrt att bestÀmma mig för vilken typ av band jag ska satsa pÄ... Please help!
Det blev ett sÄnthÀr Vintage LÀder frÄn @FeskarnDu fick inte sÄ mycket feedback. Antagligen för att de flesta föredrar lÀnk pÄ sport Rolex.
Nr3 nedifrÄn skulle jag vÀlja till Pepsi.
SÄ sant, sÄ sant, har ett till min 1675 men det Àr sÀllan pÄ, ser ut sÄ hÀr:RÀtt nöjd med bytet till svart insert. Man ser inte dem sÄ ofta tycker jag.
à h shit! SÄ fin. Skapligt avvis!SÄ sant, sÄ sant, har ett till min 1675 men det Àr sÀllan pÄ, ser ut sÄ hÀr:
HÄller med, det hÀr skulle jag inte tacka nej till. Spekuleras en del om att den hÀr kommer.Tycker fan denna Àr underskattad. Hade varit dunder om Rolex slÀppte denna i Jubilee
Edit: med 3285 och 70h power reserve sÄklart
HÄller med, det hÀr skulle jag inte tacka nej till. Spekuleras en del om att den hÀr kommer.
Grattis
Idag blev man med GMT. Kul att man Àntligen kan posta i den hÀr trÄden
Eftersom superjubilee passar pÄ bÄda dom klockorna sÄ kan man anta att det funkar. Kan dÀremot vara ett aber med bandstift dÀr olika lÀnkar/klockor krÀver olika tjocklek pÄ sjÀlva stiften och Àndarna som gÄr in i hÄlen. Dvs en viss klocka/lÀnkkombo kan krÀva andra stift Àn de som kommer med klockan eller lÀnken. Blev det rörigt nu?Vet ni om oysterlÀnk frÄn 116520 Àr kompatibel med 126710BLNR (jubilee)?