Det Àr vÀl lite grön text pÄ 116710?NÄgon som har koll pÄ om svarta tavlan i 116719 skiljer sig pÄ nÄgot sÀtt mot ex den som sitter i 116710? @SWC kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det Àr vÀl lite grön text pÄ 116710?NÄgon som har koll pÄ om svarta tavlan i 116719 skiljer sig pÄ nÄgot sÀtt mot ex den som sitter i 116710? @SWC kanske?
Det Àr vÀl lite grön text pÄ 116710?
Dom har ej samma ref vid bestÀllning. Men kan inte komma ihÄg att dom skiljer sig till utseendet.
Tack! Jag var lite otydlig i min formulering, jag tÀnkte frÀmst pÄ 116710BLNR.Det Àr vÀl lite grön text pÄ 116710?
Tack! Jag var lite otydlig i min formulering, jag tÀnkte frÀmst pÄ 116710BLNR.
Trodde jag oxÄ men fick dubbelkolla och den verkar vara vit, likt 116719IsÄfall blÄ text.
Trodde jag oxÄ men fick dubbelkolla och den verkar vara vit, likt 116719
IsÄfall blÄ text.
Vore rimligt dock! KÀnns som att 116719 med svart tavla blir allt ovanligare sen den blÄ tavlan erbjöds. Vore dÀrför intressant att veta om det Àr samma tavla i 116710BLNR. Tolkar det som att den svarta tavlan som sitter i SS pepsi skiljer sig en smula. Tror det Àr Swiss Made texten kl 6 ffa.Trodde jag oxÄ men fick dubbelkolla och den verkar vara vit, likt 116719
Vore rimligt dock! KÀnns som att 116719 med svart tavla blir allt ovanligare sen den blÄ tavlan erbjöds. Vore dÀrför intressant att veta om det Àr samma tavla i 116710BLNR. Tolkar det som att den svarta tavlan som sitter i SS pepsi skiljer sig en smula. Tror det Àr Swiss Made texten kl 6 ffa.
Snyggt, tack! Bör sÄledes inte vara nÄgra problem att fÄ tag pÄ en svart frÄn AD i framtiden om man skulle köpa en med blÄ tavla och vice versa?Den svarta 116719 om jag minns rÀtt sÄldes vÀl endast under 2014-2018 och sÄlde dÄligt.
Kan ju vara en anledning att du ser fÀrre ute.
Edit: det Àr samma tavla till BLNR och 116719BLRO, Endast visarna som skiljer.
Snyggt, tack! Bör sÄledes inte vara nÄgra problem att fÄ tag pÄ en svart frÄn AD i framtiden om man skulle köpa en med blÄ tavla och vice versa?
Fair enoughVem vet hur kinkiga AD Àr i framtiden om dom redan knorrar med delar?
750 & 753 tycker jag nog mest om. Vilken gmt anvÀnds mest?Motionerar GMTna, vissa var det lÀnges sedan man skruvade upp!
FrÄn vÀnster: 16710, Fat Lady ( 16760 ) , 16750 sist men inte minst en 16753.
750 & 753 tycker jag nog mest om. Vilken gmt anvÀnds mest?
Och ÀndÄ har du lagt ut din för överpris. IntressantJag vet inte om dessa Àr sÄ svÄra att fÄ tag pÄ?
Jag fick vÀnta i 3 veckor hos svensk AD men jag kanske hade enorm tur bara?
Snyggt, gratulerar! Jag tror att mĂ„nga undrar över hur lĂ„ng vĂ€ntetid du hade. Dessutom har jag hört att vissa AD har fulla vĂ€ntelistor för GMT â hur lyckades du ordna det?Trodde aldrig att jag skulle fĂ„ chansen att hĂ€mta ut min drömklocka, men som en skĂ€nk frĂ„n ovan sĂ„ Ă€r den Ă€ntligen hĂ€r. Skoj att addera en till GMT i samlingen.
Skrev upp mig för en Batman för 2,5 Ă„r sedan. Har handlat frĂ„n samma AD under tiden och kunde byta "lista" till BLRO i början av sommaren. SĂ„ 2,5 Ă„r eller 6 mĂ„nader beroende pĂ„ hur man rĂ€knar. I mitt fall anvĂ€nds klockorna i sitt tilltĂ€nkta syfte regelbundet, vilket jag misstĂ€nker var en bidragande faktorSnyggt, gratulerar! Jag tror att mĂ„nga undrar över hur lĂ„ng vĂ€ntetid du hade. Dessutom har jag hört att vissa AD har fulla vĂ€ntelistor för GMT â hur lyckades du ordna det?
God fortsÀttning!
För att förklara det hela sÄ hade jag inte rÀknat med 3 veckors leveranstid utan snarare 12mÄn som dem nÀmnde nÀr jag satte mig pÄ kö.Och ÀndÄ har du lagt ut din för överpris. Intressant
Kan tillĂ€gga att den har hacking ocksĂ„; tror 1971 var första Ă„ret 1575 GMT-verket fick detta tillĂ€gg.Fattar inte varför jag inte haft en sĂ„dan hĂ€r tidigare! Har ju i princip allt: Brun tavla, guld i visare och index, slickepinne-sekunder, plexiglas, samt öppna sexor och nior. Dessutom min Ă„rsklocka (1971). ĂndlĂ€nkarna Ă€r korrekta (?) 280, men solida Oyster-lĂ€nken (78360) Ă€r lite senare (1975) och saknar ju guld;-) FĂ„r se om jag byter ut sĂ„ smĂ„ningom! God fortsĂ€ttning pĂ„ det nya Ă„ret!
Jag vĂ€ntar sen 2019, men det ska tydligen vara nĂ€ra nu enligt AD pĂ„ vĂ€stkusten börjar bli smĂ„tt parodisktâŠSkrev upp mig för en Batman för 2,5 Ă„r sedan. Har handlat frĂ„n samma AD under tiden och kunde byta "lista" till BLRO i början av sommaren. SĂ„ 2,5 Ă„r eller 6 mĂ„nader beroende pĂ„ hur man rĂ€knar. I mitt fall anvĂ€nds klockorna i sitt tilltĂ€nkta syfte regelbundet, vilket jag misstĂ€nker var en bidragande faktor
Du ska inte sÀlja nÄgon dÄ?Motionerar GMTna, vissa var det lÀnges sedan man skruvade upp!
FrÄn vÀnster: 16710, Fat Lady ( 16760 ) , 16750 sist men inte minst en 16753.
Har ibland önskat att hela lĂ€nken var borstad, men fortsĂ€tter man slita pĂ„ den i samma takt har nog âproblemetâ löst sig av sig sjĂ€lvt med tiden