Aquastaren
Silver
Ganska trevlig prisutveckling pÄ Rolle GMT senaste Ären. Ser att de ligger nÀrmare 200 lakan för en 20 Är gammal. Helt otroligt. Kan det fortsÀtta i samma takt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tveksamt om det Àr sÄ högt. Vad baserar du det pÄ? Jag sÄlde precis min opolerade 16700, det tog lite tid pÄ 130k nivÄn.Ganska trevlig prisutveckling pÄ Rolle GMT senaste Ären. Ser att de ligger nÀrmare 200 lakan för en 20 Är gammal. Helt otroligt. Kan det fortsÀtta i samma takt?
Mycket ovetenskapligt. Tittat dÄ och dÄ pÄ Chrono24 under Ären. Men jag har förstÄtt att de priserna inte reflekterar verkligheten. Fast affÀrer görs ju pÄ en allt högre nivÄ Är frÄn Är.Tveksamt om det Àr sÄ högt. Vad baserar du det pÄ? Jag sÄlde precis min opolerade 16700, det tog lite tid pÄ 130k nivÄn.
Köat sen 2018 pÄ Bergströms, sÄ sneglar ocksÄ Ät 2a handsmarknaden.NÄgon som sitter pÄ en 126710blro och tÀnkt sÀlja?
Verkar som att AD inte fÄr in fler alt bara ett vÀldigt litet antal (pÄ stÄl) sÄ verkar kört med en ny.
Köat sen 2018 pÄ Bergströms, sÄ sneglar ocksÄ Ät 2a handsmarknaden.
Har tidigare haft BLNR, men Àr lite nyfiken pÄ jubilee-lÀnk. Vad sÀger ni som haft bÄda om Jubilee-lÀnken?
Man fÄr vÀl intala sig att det Àr marknadsprisOch hÀr sitter jag och Àr rastlös som TUSAN efter stÀllt mig pÄ kö i februari i Är
Sneglar ocksÄ pÄ andrahandsmarknaden.. men det tar emot..
Grattis!
Vi firar att vi kan delta i denna trÄd igen
TackGrattis!
Stort grattis!
Vi firar att vi kan delta i denna trÄd igen
TackStort grattis!
Bra kÀnsla i bilden. Förutom fleecevÀder i LA dÄ. Och att jag gÄr bet pÄ location (kollar vÀsterut frÄn Runyon Canyon? Ser bara nÀstan ut som det..)
Bezeln in action pÄ denna fantastiskt lÀckra klocka. Fin utsikt över Hollywood Hills innan det Àr dags att korsa ytterligare nio tidszoner.
Donât leave me hanging buddy! Har inte kunnat sova inatt
Bezeln in action pÄ denna fantastiskt lÀckra klocka. Fin utsikt över Hollywood Hills innan det Àr dags att korsa ytterligare nio tidszoner.
Minns knappt sjĂ€lv vart jag promenerade, men Hollywood Bowl lĂ„g i krokarna. Knatade upp frĂ„n hotellet pĂ„ Selma Boulevard. Skön promenix pĂ„ morgonkvisten för att brĂ€nna av frukostkalorierna.Donât leave me hanging buddy! Har inte kunnat sova inatt
Ah dÄ var det nog i runyon krokarna trots allt. Tack för svarMinns knappt sjÀlv vart jag promenerade, men Hollywood Bowl lÄg i krokarna. Knatade upp frÄn hotellet pÄ Selma Boulevard. Skön promenix pÄ morgonkvisten för att brÀnna av frukostkalorierna.
Riktigt bra, gratis!DÄ fick man vara med hÀr. Roligaste klockköpet pÄ lÀnge. Stort tack igen @kanjiboy !
Riktigt bra, gratis!
LH First. Ăr det Queen in the Sky mĂ„nne? LĂ€tt avis...En första klassens klocka, dĂ€r den hör hemma..
Ă terupplivad A340-600.LH First. Ăr det Queen in the Sky mĂ„nne? LĂ€tt avis...