StÀmmer, sÄ lÀnge du hade klockanAh sÄ man kunde köpa frÄn AD tidigare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
StÀmmer, sÄ lÀnge du hade klockanAh sÄ man kunde köpa frÄn AD tidigare?
StÀmmer, sÄ lÀnge du hade klockan
NÀ inte till de nyare modellerna. De femsiffriga kan man byta pÄ relativt smidigt.Det hade jag missat! SÄ om man hade en Batman kunde man bara bestÀlla ett Pepsi insert? Eller tÀnker jag helt fel nu och det förekommer begrÀnsningar?
PrecisNÀ inte till de nyare modellerna. De femsiffriga kan man byta pÄ relativt smidigt.
VÀldigt krispigt!PÄ riktigt, behöver man mer Àn GMT?
Skifta lÀnk och insert och vips sÄ kÀnns det som en ny klocka
Tack!VĂ€ldigt krispigt!
Jeg har fÄet tilbudt en brugt (begagnat) Rolex 63600 lÊnke i god stand til omregnet 18000 SEK.Jag har anvÀnt 63600 pÄ 116710 och kan inte minnas att jag behövde byta springbars
Jeg har fÄet tilbudt en brugt (begagnat) Rolex 63600 lÊnke i god stand til omregnet 18000 SEK.
Er det en rimelig pris?
Nogen som ved?
Jag tycker det lÄter som ett ok prisJeg har fÄet tilbudt en brugt (begagnat) Rolex 63600 lÊnke i god stand til omregnet 18000 SEK.
Er det en rimelig pris?
Nogen som ved?
Mange takJa tycker det lÄter rimligt beroende pÄ skick. De kostade vÀl 20-25k direkt frÄn AD. GrÄtt en bit högre för nyskick vad jag kan se nu.
Perfekt forum för frĂ„gan.Ăr det hĂ€r rĂ€tt forum för att frĂ„ga Ă„sikt om gamla rootbear Ă€r ett bra köp?
Ja men den Ă€r ju fin sĂ„ för mig Ă€r det ett bra köp.Ăr det hĂ€r rĂ€tt forum för att frĂ„ga Ă„sikt om gamla rootbear Ă€r ett bra köp?
Nipple dial och gÀrna helguldarens rödbruna insert Àr lÀckert. Samlade faktiskt pÄ mig insert och tavla för att eventuellt prova pÄ min 16710 men insÄg att det var dumt att fulmodda.Perfekt forum för frÄgan.
Gamla RootbEEr Àr ett kanonköp om man gillar tvÄtons GMT med lite brunare toner. De Àr ju riktigt hÀrliga!
SjÀlv skulle jag föredra Oyster till vardags (förmodligen till skillnad frÄn de flesta andra), men visst Àr den supermysig Àven pÄ Jubilee.
Bilder frÄn webben:
Helt rÀtt! Försök hÄlla i det nÄgon vecka sÄ kommer du bli nykÀr i den pÄ lÀnk sen. Tycker f.ö. det hÀr var en av de bÀttre matchningarna hittills av 6-siffrigt pÄ nato.
Vet ju att jag Àr tillbaka pÄ lÀnk om nÄgon dag eller tvÄ, men ÀndÄ kul med lite variation
Nato till kostym Àr annars en favorit men kanske en aning tunnare ur
Lovade ju lite makrobilder! 1675 frÄn 1971. Matt Mark 2 tavla om jag inte förstÄtt fel!
Tack! Jag Ă€r sjuk nöjd och undrar varför jag inte skaffat en tidigare. Perfekt Ă„rsklocka för den som Ă€r född 65-75!Snyggt! Ăr ocksĂ„ sugen pĂ„ att köra vintage GMT som Ă„rsklocka sĂ„ fĂ„r jag ordentlig variation frĂ„n den moderna Suben jag har