Jag Àr ledsen men med den bilden kan du inte fÄ nÄgra bra svar hÀr. Om han nu Àr sugen pÄ att sÀlja den, varför kan du inte fÄ fler bilder? Och om du nu, som du sjÀlv sÀger, inte Àr nÄgon Rolex-expert, hur tror du att du ska kunna avgöra skicket nÀr du ser den live? FörstÄr inte heller hur du kan vara spekulant pÄ en klocka du inte vet priset pÄ?Hej alla GMT Àlskare!
Har möjligtvis min första gmt pĂ„ gĂ„ng men jag Ă€r absolut ingen rolex expert (mer Omega kille) sĂ„ jag hoppas att ni kan ge nĂ„n kommentar. Jag vet att bilden Ă€r USEL men det Ă€r det Ă€nda jag har just nu. Jag har trĂ€ffat killen en gĂ„ng sĂ„ om jag visar seriöst intresse sĂ„ tar han med sig klockan givitvis. Han Ă€r klocknisse sjĂ€lv men Ă€r inte heller nĂ„gon expert pĂ„ Rolex. Rent spontant vad tycker ni om urtavlan, visaren, bezeln pĂ„ det som gĂ„r o se? Enligt uppgift Ă€r klockan frĂ„n 1979 med ref 1675. Som sagt, om vi ses sĂ„ kan jag undersöka boeten, tavlan, lĂ€nken etc mer noggrant. Ăr det nĂ„got speciellt jag bör vara observant pĂ„ gĂ€llande denna modell? Priset har vi inte diskuterat Ă€nnu men jag har googlat ihjĂ€l mig senaste veckan för att bilda mig en uppfattning om priset.
Stort tack för alla svar!
FörstÄr att du vill ha hjÀlp men för att fÄ mÄste man ge, och hittills har du gett förbluffande lite. DÀrför fÄr du nog ocksÄ ganska lite tillbaka.