Daytona96
Guld
Stort tack!FörjÀkla fin den dÀr alltsÄ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Stort tack!FörjÀkla fin den dÀr alltsÄ.
En frĂ„ga om jubileelĂ€nkar: Passar en lĂ€nk till en datejust pĂ„ en 16710 om man skaffar rĂ€tt endlinks? Kan man köpa dessa endlinks hos ad fortfarande i sĂ„dant fall? Ăr det skillnad pĂ„ jubileelĂ€nkar frĂ„n olika Ă„r? Har en GMT frĂ„n 2003 och vill gĂ€rna ha en som Ă€r rĂ€tt till den.
![]()
Ja det funkar. Gjorde denna resa sjÀlv för ca 6 mÄnader sedan. Har en 16710 frÄn 2001. Köpte en jubileelÀnk frÄn nÀtet utan ÀndlÀnkar. Kontaktade Rob Engströms som ordnade fram tvÄ stycken för 500kr styck.
Nej Ärtalet har ingen betydelse bara det Àr 20mm bredd. Köpte en 62510H som Àr till en Datejust.Tack för det! LÄter lovande. Och det spelar ingen roll vilket Är lÀnken Àr ifrÄn eller skiljer det sig mycket mellan olika Ärsmodeller?
Börjar bli lite sugen pÄ en... gillar verkligen den diskreta gröna fÀrgen!Den klocka jag Àr mest nöjd med
![]()
Det stod mellan den och "Batman" men jag gick pÄ den mer diskreta som du sÀger och Àr oerhört nöjd!Börjar bli lite sugen pÄ en... gillar verkligen den diskreta gröna fÀrgen!
Haha, kör en Submariner 16610 nu sÄ lite tveksamhet för framförallt storleksskillnaden men borde testa en snart sÄ man kan börja fundera lite i alla fall.Det stod mellan den och "Batman" men jag gick pÄ den mer diskreta som du sÀger och Àr oerhört nöjd!
Köp bara![]()
Haha, kör en Submariner 16610 nu sÄ lite tveksamhet för framförallt storleksskillnaden men borde testa en snart sÄ man kan börja fundera lite i alla fall.
Samma diameter men 116710LN Àr vÀl snarare jÀmförbar med Sub 116610LN i kÀnslan, det var det jag menade.Verkligen en underbar klocka! I mitt tycke trevligare att bÀra Àn suben.
Ăr inte de samma storlek 16610 och 116710LN?
Samma diameter men 116710LN Àr vÀl snarare jÀmförbar med Sub 116610LN i kÀnslan, det var det jag menade.
Absolut inte.Borde det finnas GMT utan glasbubbla tycker ni??
Alltid Pepsi. Dock skulle jag vilja lÀgga till valet 16710 PepsiOkej alla GMT Àlskare
Vilken av dessa föredrar ni :
GMT Master 16700 Pepsi VS
GMT Master II 16710 Coke
16700! Det Àr skönt med quickset för datumet.Okej alla GMT Àlskare
Vilken av dessa föredrar ni :
GMT Master 16700 Pepsi VS
GMT Master II 16710 Coke
Menar du att 16710 inte har quickset?16700! Det Àr skönt med quickset för datumet.