• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Jag gick igenom exakt samma sak med exakt den modellen. Jag bestÀmde mig för att det var den jag skulle ha och började ringa runt till de olika AD i Sverige. Det var vÀldigt lÄng vÀntetid. Men i och med att jag skulle till London för en weekend sÄ började jag kontakta AD dÀr. Fortfarande ingen lycka och Ànnu lÀngre vÀntetider. Men sÄ fick jag tag pÄ Mappin and Webb i Tunbridge Wells och de löste det pÄ tvÄ veckor.

Jag tÀnker om du flyger mycket i arbetet kan det vara lÀttare att fÄ tag i en utomlands. Lycka till!
-

Senast Àndrad:
Vad fick du betala för den i UK? BÀttre pris Àn i Sverige?

Jo det var ju en annan sak som blev bra. DÄ pundet ligger lÄgt sÄ listade den en rÀtt bra bit under Sverige nÀr jag var dÀr.
Det Àr inte lika bra lÀngre men fortfarande bra. Listpriset i pund pÄ GMT Àr 6200 och BLNR 6550.

Är det verkligen vĂ€ntetid pĂ„ GMTc hos AD?
Dom finns ju till salu överallt kÀnns det som,
AlltsÄ grÄ handlare!

Hm, Coke insert och gmt-visaren stÄr en timme före pÄ den i mitten kontra de andra? :)

Edit, Àr vÀl olika referenser ocksÄ som Àr utanför mitt kunskapsomrÄde. LÀnkarna skiljer sig Ät ocksÄ. :rolleyes:

Hehe, ja fatladyn i mitten har inte fÄtt nÄgon handledstid sedan det blev vintertid :D

5C1E239F-9B81-4002-8863-C84DC10A0329.jpeg

Finns det nÄgon hÀr som har ett frÀcht Coke eller svart insert som Àr till salu sÄ köper jag gÀrna!
Dra ivÀg ett PM bara :)
Helst inte faded !!
16700/16710

En aluminium packning till vridningen kostar 3000kr :eek: tÀnkte att det var lika bra att byta nÀr man endÄ höll pÄ, men nu vette fan nÀr det inte behövs!

NÄgon som kan svara pÄ varför naturligt faded Coke/pepsi/lakrits insert Àr sÄ dyra?
Kollat lite pÄ ebay och c24 och blir Àrligt talat paff av vissa priser !!

NÄgon som kan svara pÄ varför naturligt faded Coke/pepsi/lakrits insert Àr sÄ dyra?
Kollat lite pÄ ebay och c24 och blir Àrligt talat paff av vissa priser !!
Naturlig faded = tar tid plus efterfrÄgan och tillgÄng. Har inga belÀgg men kan tÀnkas att bl.a. Cornino 1675 (och Blueberries) Àr med pÄ att dra upp alla priser pÄ GMT bezelen dvs alla vill ha en del av kakan.

Fick ett telefonsamtal frÄn Bergströms ur i GBG för en stund sedan. Hade bestÀllt ett Coke och Pepsi insert till min 16700.
Dom förklarade att till den reffen sÄ fÄr jag bara bestÀlla det svarta och blÄröda:( eftersom Coke aldrig kom som ett alternativ till 16700.

Blir att jaga ett nytt frÀcht pÄ bukten ist. Vill inte ha faded som sagt!

Tillbaka
Topp