• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

GMT Fat Lady!

FD008BDE-457C-4AC7-AE00-20711DDB45A2.jpeg
C15BF369-F0B9-421B-B437-434728B67306.jpeg

Är det nĂ„gon som kör sin gmt master pepsi pĂ„ nĂ„got annat Ă€n metalllĂ€nk? Vad passar bra egentligen?

Är det nĂ„gon som kör sin gmt master pepsi pĂ„ nĂ„got annat Ă€n metalllĂ€nk? Vad passar bra egentligen?

Kollar man pÄ instagram Àr det poppis med perlon & nato pÄ maxi case. Vilket Àr rÀtt snyggt & kaxigt pÄ bild. Men vet inte helt om jag litar pÄ en nylonrem för 150 kr att hÄlla upp ett MaxiCase. Och i verkligheten kÀnns det inte alls sÄ bra. Dock funkar en 16710 eller Àldre mycket bÀttre!

Jag testade att köra min gamla 16710 pÄ nato ett par gÄnger med varierande resultat. Men oftast kliade det och jag Àndrade om till lÀnk. Har raderat det mesta av det, men jag kunde hitta en gammal. Dock med svart insert.

B931D0B6-E9BD-40AC-B6CD-5B782219E0DD.jpeg

Handlare.
Handlare sinsemellan gÄr den för ca 150k
Till kund blir det minst 165k nu i början.
Om nÄn mÄnad sÄ har vÀl priserna gÄtt ner lite igen som vanligt pÄ TT
Allright, tack! Finns ju dock en stor risk att Àven denna hÄsas upp som fan, Àven om det Àr TT.

• Like
Reactions: Bas
Tillbaka
Topp