Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig tavla ÀndÄ
![]()
Vill köpa jubbeBra dÀr, eller som P.S skulle ha sagt, Birdie nam, nam...det bÀsta med den, Àr ju att den sitter pÄ ett Oyster! Oyster RULES!
LĂ€nk Ă€r överlĂ€gset.Ăr det nĂ„gon som kör sin gmt master pepsi pĂ„ nĂ„got annat Ă€n metalllĂ€nk? Vad passar bra egentligen?
Ingen pÄ forumet som har skaffat den nya Rootbear? En vÀn köpte en idag
Ska klÀmma imorgon![]()
Japp, sjÀlvklart kommer det bilder!Har han redan fÄtt tag pÄ den nya rootbeer-gmtn? Nice!! Glöm inte att dela med dig av bilder imorgon![]()
Ăr det nĂ„gon som kör sin gmt master pepsi pĂ„ nĂ„got annat Ă€n metalllĂ€nk? Vad passar bra egentligen?
Det Àr ju i samma tidzon.FÄr följa upp en av de sÀmre bilderna jag tagit med GMT:n i sitt rÀtta element.
![]()
Skulle jag se dig dÀr inne hade jag h-o-p-p-a-t UR.FÄr följa upp en av de sÀmre bilderna jag tagit med GMT:n i sitt rÀtta element.
![]()
Det Àr ju i samma tidzon.![]()
Skulle jag se dig dÀr inne hade jag h-o-p-p-a-t UR.
Finns en anledning till att jag flyger sÄ sÀllan jag kan.Doesn't matter. Fortfarande i cockpit
DÄ vill du inte veta hur mÄnga gÄnger jag sitter bakom spakarna...
Den Àr vÀldigt mysig IRL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Synd att tavlan inte Àr en brun sunburst men gillar den likavÀlDen Àr vÀldigt mysig IRL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inte gillat den alls pÄ produktbilder men dina bilder lyfte den en hel del. Fan..Den Àr vÀldigt mysig IRL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hos ad eller handlare? Vad Àr isf handlarprisetpÄ en sÄdan?Den Àr vÀldigt mysig IRL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Handlare sinsemellan gÄr den för ca 150kHos ad eller handlare? Vad Àr isf handlarprisetpÄ en sÄdan?
Allright, tack! Finns ju dock en stor risk att Àven denna hÄsas upp som fan, Àven om det Àr TT.Handlare.
Handlare sinsemellan gÄr den för ca 150k
Till kund blir det minst 165k nu i början.
Om nÄn mÄnad sÄ har vÀl priserna gÄtt ner lite igen som vanligt pÄ TT
App, app, app. DÄ Àr det ju en pilot klocka man ska ha.Doesn't matter. Fortfarande i cockpit
DÄ vill du inte veta hur mÄnga gÄnger jag sitter bakom spakarna...
App, app, app. DÄ Àr det ju en pilot klocka man ska ha.![]()
Definiera pilot klocka![]()
Jo det har du rÀtt i tyvÀrr!Allright, tack! Finns ju dock en stor risk att Àven denna hÄsas upp som fan, Àven om det Àr TT.
Den Àr vÀldigt mysig IRL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()