Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nyinkommen 16710 med 3186
![]()
????Ngn som har ngn ny lev tid pÄ den nya GMTn? Har ni stÀllt er pÄ kö eller?
Vilken ref undrar du över? Det finns flera nya GMT.Har ni stÀllt er pÄ kö eller?
Tack sÄ mycket!Grattis, ett bra val!![]()
Nej nyhet för i Är frÄn BaselHar 116719BLRO alltid haft blÄ tavla?
Ah! Satt och browsade lite nyss och fick en chock över att jag missat det förut, hehe. Skön twist!Nej nyhet för i Är frÄn Basel![]()
Sorry.. dÄligt med tid..126710BLROVilken ref undrar du över? Det finns flera nya GMT.
Det viktigste er at 62510H-lenken har stemplet "50" pÄ siste ledd der 502T endlinks skal. "50" betyr at du kan bruke 2.0mm springbars pÄ 62510H-lenken.Finns det nÄgon som har koll pÄ vad som skiljer en 62510-lÀnk frÄn en 62510H?
Har köpt en 62510H och bestÀllt 502T-endlinks, men har för mig att man mÄste modifiera lÀnken pÄ nÄgot vis för att det ska passa.
Klockan Àr en 16710.
Tack pÄ förhand!
Tack för svar!Det viktigste er at 62510H-lenken har stemplet "50" pÄ siste ledd der 502T endlinks skal. "50" betyr at du kan bruke 2.0mm springbars pÄ 62510H-lenken.
![]()
Det vil nok fungere, men du kan ikke bruke 2.0mm springbars fra GMT-Master. Du mÄ bruke 1.8mm springbars fra f.eks. en DJ.Tack för svar!
Det stÄr inte "50" pÄ min lÀnk dÄ den kommer frÄn en DJ. Har dock förstÄtt det som att det skall kunna fungera ÀndÄ, eller Àr jag helt ute och cyklar?
Den ser ju likadan ut som vitguldarn alltid sett ut. SvÄrt att fÄ samma fÀrger i keramik som aluminium.Vad tycker ni om den nya pepsi gmt fÀrgen, det sÀgs att det inte har likadan fÀrg konstrats som den gamla pepsin i aluminium.
Har hört att det Àr mer pinkish och purple nÀr man ser den LIVE.
Aha sÄ du har sett den live? Har inte sett en sjÀlvDen ser ju likadan ut som vitguldarn alltid sett ut. SvÄrt att fÄ samma fÀrger i keramik som aluminium.
Den Àr tydligt blÄ och röd bara att det blÄa gÄr mot lila i solljus. Ser inte varför folk stör sig pÄ det.![]()
Ja alltsÄ vitguldarn som funnits i ett par Är har jag sett irl och testat bÄde i butik och i solljusAha sÄ du har sett den live? Har inte sett en sjÀlv
PrecisDen ser ju likadan ut som vitguldarn alltid sett ut. SvÄrt att fÄ samma fÀrger i keramik som aluminium.
Den Àr tydligt blÄ och röd bara att det blÄa gÄr mot lila i solljus. Ser inte varför folk stör sig pÄ det.![]()
Sett och provat wgân och tycker den Ă€r rikrigt schysstVad tycker ni om den nya pepsi gmt fĂ€rgen, det sĂ€gs att det inte har likadan fĂ€rg konstrats som den gamla pepsin i aluminium.
Har hört att det Àr mer pinkish och purple nÀr man ser den LIVE.
FörstÄr inte heller varför folk stör sig, det Àr ju precis som gamla.Den ser ju likadan ut som vitguldarn alltid sett ut. SvÄrt att fÄ samma fÀrger i keramik som aluminium.
Jag vill minnas att nymans sa att subens lÀnk lÄg pÄ typ 15-17k , detta var för 2-3 Är sedan. Gmt lÀnken borde ju ligga i nÀrheten prismÀssigt. Om det har höjts idag vet jag inte.NÄgon som vet vad lÀnken till 116710 kostar?
GÄr det ens att köpa en löst?
Sorry.. dÄligt med tid..126710BLRO
Menade den nya GMTn,Pepsi!! Riktigt snygg alltsÄ![]()