• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

SnĂ€lla, bidra i trĂ„den. Du kan vĂ€l starta en ny som gĂ€ller din köplats istĂ€llet? Är sjukt trött pĂ„ att höra om den och jag vĂ„gar inte tĂ€nka pĂ„ att jag ska dras med det hĂ€r i 5-7 Ă„r..

Med all respekt sÄ var den hÀr trÄden helt fri frÄn tjafs fram tills diskussionerna om din framtida klocka började. Jag skulle vilja ÄtergÄ. Tack.

Firar inlÀgg #400. Grattis till mig sjÀlv!

Mycket snack om vÀntetider.

Jag tror det börjar bli sÄ pass att ÄterförsÀljarna inte lÀngre har en aning.
Majoriteten av folket pÄ intresselistorna kommer aldrig köpa klockan. DÀcksparkare och dagdrömmare. Det Àr min uppfattning.
DÀrför borde det rimligtvis, förutsatt att produkterna fortsÀtter produceras, gÄ betydligt snabbare Àn vad som uppges.

Sen borde AD försöka sÀlja pÄ de potentiella kunder som Àr i butiken nÄgot annat.
Typ ” det Ă€r femhundra pers i kö pĂ„ BLNR, men slĂ„r du till idag pĂ„ denna TT fĂ„r du fin rabatt, tvĂ„ gröna kepsar och ett paraply pĂ„ köpet”

DÄ hade jag kanske köpt nÄgot annat under tiden.
Grattis!:)

Jag tror juh inte att nĂ„gon alls skulle lĂ„ta bli att hĂ€mta ut en 116500, BLNR eller Hulk. Inte om de pĂ„ NÅGOT SÄTT, om vi sĂ„ pratar sms Ă„n skulle lĂ„ta bli att hĂ€mta ut en vid erbjudande, eftersom de vet att de kan sĂ€lja den med MINST 20k kr i vinst över natten.

Det Àr DET som gör att jag tror att AD helt enkelt mÄste rÀkna med att folk kommer att ta lÄn för att köpa klockan om sÄ behövs. Om marknadsvÀrdet hade varit i relation med ex en beg Datejust sÄ hade nog folk hoppat över sitt ev erbjudande, men knappast nÀr de tjÀnar 20 kakor pÄ att ta den pÄ avbet, ta lÄn eller belÄna bostad eller ta frÄn sparkonto, etc.

Men det Àr juh bara vad jag tror. Finns de som inte delar min uppfattning, men jag Àr av den bestÀmda uppfattningen att folk tÀnker tjÀna snabba pengar om de kan, speciellt om det Àr helt lagligt. Sen kan man juh ha Äsikter om hur moraliskt det mÄ vara.

Mvh Roffe

SnĂ€lla, bidra i trĂ„den. Du kan vĂ€l starta en ny som gĂ€ller din köplats istĂ€llet? Är sjukt trött pĂ„ att höra om den och jag vĂ„gar inte tĂ€nka pĂ„ att jag ska dras med det hĂ€r i 5-7 Ă„r..

Med all respekt sÄ var den hÀr trÄden helt fri frÄn tjafs fram tills diskussionerna om din framtida klocka började. Jag skulle vilja ÄtergÄ. Tack.
Men lÀgg av. Jag svarade pÄ en frÄga, med det svar de gav mig pÄ Krons i Februari nÀr JAG frÄgade dÀr.
För övrigt stÄr inte jag i kö pÄ nÄgon sÄdan.
Jag stÄr i kö pÄ den blÄ/röda 126710.

Med vÀnliga hÀlsningar Rolf W Persson

Grattis!:)

Jag tror juh inte att nĂ„gon alls skulle lĂ„ta bli att hĂ€mta ut en 116500, BLNR eller Hulk. Inte om de pĂ„ NÅGOT SÄTT, om vi sĂ„ pratar sms Ă„n skulle lĂ„ta bli att hĂ€mta ut en vid erbjudande, eftersom de vet att de kan sĂ€lja den med MINST 20k kr i vinst över natten.

Det Àr DET som gör att jag tror att AD helt enkelt mÄste rÀkna med att folk kommer att ta lÄn för att köpa klockan om sÄ behövs. Om marknadsvÀrdet hade varit i relation med ex en beg Datejust sÄ hade nog folk hoppat över sitt ev erbjudande, men knappast nÀr de tjÀnar 20 kakor pÄ att ta den pÄ avbet, ta lÄn eller belÄna bostad eller ta frÄn sparkonto, etc.

Men det Àr juh bara vad jag tror. Finns de som inte delar min uppfattning, men jag Àr av den bestÀmda uppfattningen att folk tÀnker tjÀna snabba pengar om de kan, speciellt om det Àr helt lagligt. Sen kan man juh ha Äsikter om hur moraliskt det mÄ vara.

Mvh Roffe

Tack.

Jag tror lÄngt i frÄn alla Àr medveten om vilka galna andrahandpriser det Àr pÄ klockor.

Jag har lĂ€nge varit ”klockintresserad”, men det Ă€r inte förrĂ€n jag registrerade mig hĂ€r som jag insĂ„g att det var en jĂ€vla business.

Men nu vÀnder vi blad.
Jag vill se bilder! @Affe ! Upp med lite sköna Pepsibilder nu

Är inget fan av Rootbear men denna vĂ€xer, ovĂ€ntat och förvĂ„nansvĂ€rt mycket, för mig. :)

Snodda bilder frÄn nÀtet:
maxresdefault.jpg

Rolex-GMT-Master-II-126711-CHNR_9410f.jpg

Men lÀgg av. Jag svarade pÄ en frÄga, med det svar de gav mig pÄ Krons i Februari nÀr JAG frÄgade dÀr.
För övrigt stÄr inte jag i kö pÄ nÄgon sÄdan.
Jag stÄr i kö pÄ den blÄ/röda 126710.

Med vÀnliga hÀlsningar Rolf W Persson
Absolut, men de flesta av dina inlÀgg handlar inte om hur intresserad du Àr av den klocka vi andra Àr fascinerade av utan om helt andra saker. Om du vill bidra till de samtalen Àr du mer Àn vÀlkommen.

Tack.

Jag tror lÄngt i frÄn alla Àr medveten om vilka galna andrahandpriser det Àr pÄ klockor.

Jag har lĂ€nge varit ”klockintresserad”, men det Ă€r inte förrĂ€n jag registrerade mig hĂ€r som jag insĂ„g att det var en jĂ€vla business.

Men nu vÀnder vi blad.
Du vill alltsÄ inte diskutera grejer, utan bara se bilder? Varför byter du inte till Dagens klocka-trÄden dÄ? :)

För snart en vecka sĂ„ rĂ„kade jag köpa denna, hade inte tĂ€nkt köpa en nyare gmt. Hade knappt tĂ€nkt tanken, men nĂ€r jag blev erbjuden sĂ„ slog jag till. Kan sĂ€ga att jag Ă„ngrar mig verkligen inte! Är verkligen sĂ„Ă„Ă„ nöjd med den!! Är sjĂ€lv förvĂ„nad... men ibland ska man inte försöka planera sina inköp.
Ha en bra dag!
Mvh Llesurk
673EA04B-0671-4A4F-8D57-6C6449FB80B4.jpeg

För snart en vecka sĂ„ rĂ„kade jag köpa denna, hade inte tĂ€nkt köpa en nyare gmt. Hade knappt tĂ€nkt tanken, men nĂ€r jag blev erbjuden sĂ„ slog jag till. Kan sĂ€ga att jag Ă„ngrar mig verkligen inte! Är verkligen sĂ„Ă„Ă„ nöjd med den!! Är sjĂ€lv förvĂ„nad... men ibland ska man inte försöka planera sina inköp.
Ha en bra dag!
Mvh Llesurk
673EA04B-0671-4A4F-8D57-6C6449FB80B4.jpeg
Riktigt bra modell :)

Tack.

Men nu vÀnder vi blad.

Har bytt till Rootbeer, la dock upp en PEPSI bild i morse, du hittar den pÄ föregÄende sida :p!

267D618F-4BC1-4CFE-9AA9-BD5CF82FEC4B.jpeg

Tillbaka
Topp