Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nu finns 126710 ute i Sverige.
Vilka AD fick in den? Har du koll?Nu finns 126710 ute i Sverige.
Vilka AD fick in den? Har du koll?
För att vara rolex Àre ju det faktiskt. Blev förvÄnad nÀr TTgmt kom för 1-2? Veckorsedan.Tidigt ÀndÄ.![]()
Ăr inte det gamla lĂ€nken med nya claspen bara?Anknyter lite till Rubens frĂ„ga. Har nĂ„gon funderat pĂ„ att sĂ€tta Glidelock eller GMTc lĂ€nken pĂ„ 16710? Det mĂ„ste kĂ€nnas som en ny klocka, men samtidigt kanske inte helt rĂ€tt. Bilder lĂ„nade frĂ„n Boaters@TRF.
![]()
![]()
Jo. Men det Ă€r vĂ€l inte original-clasp heller?Ăr inte det gamla lĂ€nken med nya claspen bara?
Nu finns 126710 ute i Sverige.
Ăr inte det gamla lĂ€nken med nya claspen bara?
Om modellen nu Àr sÄ jÀvla Ätstramad och har lÄng kö sÄ bör ju nymans bli rÀtt tidiga (lÀs först) med att bli tilldelade en i guess. Men det kanske Àr helt random i början.Vet inte vilken AD tyvÀrr.
Nej ser ut som solida lĂ€nkarĂr inte det gamla lĂ€nken med nya claspen bara?
Finns i Tyskland och andra stÀllen Àn sÄ lÀnge iaf sett till InstagramDen har inte kommit ut Àn (vad jag vet) i Sverige, sett enstaka pÄ bilder som landat ute i vÀrlden, nÄgon oljeprins som har en just nu.
MÄnga stÀllde sig pÄ kö direkt vid slÀpp sÄ jag tror intresselistorna Àr fulla eller stÀngda.
De tvÄ översta bilderna Àr vÀl dummies?Finns i Tyskland och andra stÀllen Àn sÄ lÀnge iaf sett till Instagram![]()
![]()
![]()
Najz, nÄgon som vÄgar spekulera om vad priset hos grÄhandlarna kommer landa pÄ?Nu finns 126710 ute i Sverige.
Ingen aning om de Ă€r tomma. Kollade bara taggen pĂ„ Instagram pĂ„ senaste inlĂ€gg. Ăven nĂ„gon i Australien som postat bild. Verkar oavsett börjat landa i butik i EU nuDe tvĂ„ översta bilderna Ă€r vĂ€l dummies?
Jag gissar pÄ minst 175tusen....med tanke pÄ att 126711 handlar över 160tusen och den verkar inte vara lika het som stÄlklockan......Najz, nÄgon som vÄgar spekulera om vad priset hos grÄhandlarna kommer landa pÄ?
Nu finns det en pÄ Chrono24, i USA för 186tusen + moms för oss dÄ......Jag gissar pÄ minst 175tusen....med tanke pÄ att 126711 handlar över 160tusen och den verkar inte vara lika het som stÄlklockan......
Jag gissar pÄ minst 175tusen....med tanke pÄ att 126711 handlar över 160tusen och den verkar inte vara lika het som stÄlklockan......
lÄter ju bra för de som vill köpa !Jag kopplade ihop köpare och sÀljare pÄ en 126711 för 137. Tycker dina gissningar Àr orimligt höga.
lÄter ju bra för de som vill köpa !![]()
De första idioterna lÀr vÀl vilja ha sÄ pass mycket betalt sÄ det bara skiljer 50k till en i vitguldTror absolut vi kan se vÀldigt höga priser för nya pepsin. Sen om den sjunker snabbt och hur mycket vÄgar jag inte spekulera i![]()
Garanterat. Skulle inte förvÄna mig om de kommer ligga ute för 200 direkt. BlÀDe första idioterna lÀr vÀl vilja ha sÄ pass mycket betalt sÄ det bara skiljer 50k till en i vitguld![]()
Det var inte sÄ farligt! Men TT Àr TT och som du sÀger lÀr de inte ha nÄgot direkt premiumpÄslag om ett tag. Finns det nÄgon TT som kostar över list beg ens?Jag kopplade ihop köpare och sÀljare pÄ en 126711 för 137. Tycker dina gissningar Àr orimligt höga.
Tror sammaDe första idioterna lÀr vÀl vilja ha sÄ pass mycket betalt sÄ det bara skiljer 50k till en i vitguld![]()
Det var inte sÄ farligt! Men TT Àr TT och som du sÀger lÀr de inte ha nÄgot direkt premiumpÄslag om ett tag. Finns det nÄgon TT som kostar över list beg ens?