• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Anknyter lite till Rubens frÄga. Har nÄgon funderat pÄ att sÀtta Glidelock eller GMTc lÀnken pÄ 16710? Det mÄste kÀnnas som en ny klocka, men samtidigt kanske inte helt rÀtt. Bilder lÄnade frÄn Boaters@TRF.
Untitled-21.jpg

Untitled-23.jpg

Anknyter lite till Rubens frÄga. Har nÄgon funderat pÄ att sÀtta Glidelock eller GMTc lÀnken pÄ 16710? Det mÄste kÀnnas som en ny klocka, men samtidigt kanske inte helt rÀtt. Bilder lÄnade frÄn Boaters@TRF.
Untitled-21.jpg

Untitled-23.jpg
Är inte det gamla lĂ€nken med nya claspen bara?

Den har inte kommit ut Àn (vad jag vet) i Sverige, sett enstaka pÄ bilder som landat ute i vÀrlden, nÄgon oljeprins som har en just nu.

MÄnga stÀllde sig pÄ kö direkt vid slÀpp sÄ jag tror intresselistorna Àr fulla eller stÀngda.
Finns i Tyskland och andra stÀllen Àn sÄ lÀnge iaf sett till Instagram
Screenshot_20180528-131550_Instagram.jpg
Screenshot_20180528-131527_Instagram.jpg
Screenshot_20180528-131446_Instagram.jpg

Allt Àr möjligt, sÄg igÄr en keramisk Daytona uttagen 2016 som krÀngs för 185K pÄ Blocket sÄ en 126710 kan nog sticka ivÀg en del i pris Ätminstone inledningsvis, ÄterstÄr att se hur mycket bara

Tror absolut vi kan se vÀldigt höga priser för nya pepsin. Sen om den sjunker snabbt och hur mycket vÄgar jag inte spekulera i :)

Tillbaka
Topp